۴۴۷۰۳۱
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

هشدار سیا درباره مقابله آمریکا با روسیه

جان برنان رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا(سیا) به دولت واشنگتن درمورد اعمال تاکتیک مقابله به مثل در ارتباط با روسیه به دلیل اتهام دخالت هکری مسکو در انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده هشدار داد.

خبرگزاری ایرنا: جان برنان رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا(سیا) به دولت واشنگتن درمورد اعمال تاکتیک مقابله به مثل در ارتباط با روسیه به دلیل اتهام دخالت هکری مسکو در انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده هشدار داد.

به گزارش روزجمعه خبرگزاری رویترز از واشنگتن، وی گفت: به نظر من نباید به تاکتیک ها و تکنیک هایی رو آوریم که رقبای ما علیه ما به کار می گیرند.

وی با اشاره به اینکه آمریکا باید فراموش نکند که برای چه منظوری می جنگد، افزود: ما برای کشورمان، دمکراسی مان، نحوه زندگی مان و تعهد می جنگیم.

برنان مدعی شد: دوز و کلکی که برخی مخالفان و رقبای ما به کار می گیرند، دون شان بزرگ منشی این کشور (آمریکا) است.

مقام های آمریکایی، دولت روسیه را به دخالت هکری درجریان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا متهم کرده اند تا گامی درجهت کمک به پیروزی دونالد ترامپ رئیس جمهوری منتخب این کشور برداشته شود. مقام های روسیه این اتهام را رد کرده اند.

باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا از آژانس های جاسوسی کشورش خواسته است اتهام مطرح شده علیه روسیه را تا قبل از روی کار آمدن ترامپ مورد بررسی قرار دهند. اوباما همچنین باب اقدام تلافی جویانه را برای آمریکا را باز گذاشته است.

درهمین حال، سناتورهای جمهوری خواه و دمکرات خواستار تشکیل یک هیات ویژه دو حزبی برای تحقیق درمورد حملات سایبری کشورهای خارجی به آمریکا با تمرکز خاص بر روسیه شده اند.

براساس این گزارش، برنان در بخش دیگری از سخنان خود مدعی شد که به رغم آزادی شرق حلب، پایانی بر خشونت در این منطقه وجود نخواهد داشت.

وی گفت: این روند از منظر من، رهایی از درگیری نیست، زیرا بسیاری از مخالفانی که سعی می کنند کشورشان را برای خاطر خانواده های خود، همسایه شان و کودکانشان آباد کنند، به جنگ ادامه خواهند داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمدرضا بختیار

      آفرین به آمریکا که چه شان و بزرگ منشی زیبا دارد و جهت دموکراسی و منافع و منابع خود ملتها و دولتهای دیگر را به یغما و تاراج می برد آفرین بر این بزرگ منشی که با ریختن خون بی گناهان به دست می آورد و آفرین بر این همه اعتماد به نفس کذب که سران امریکایی این شکست بزرگ انتخاباتی را برای توجیه افکار پوسیده سیاسیون داخلی خود به مسائل حاشیه‌ای مانند حک توسط روسیه مطرح میکنند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج