۴۴۷۹۷۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

مستند دیوید بویی همزمان با سالگردش روی آنتن

در مستندی از زندگی دیوید بویی با عنوان «آخرین پنج سال» که در مورد این افسانه موسیقی بریتانیایی است، نسخه‌ای جدید از آهنگ «لازاروس» او اجرا می شود.

روزنامه بانی فیلم: در مستندی از زندگی دیوید بویی با عنوان «آخرین پنج سال» که در مورد این افسانه موسیقی بریتانیایی است، نسخه‌ای جدید از آهنگ «لازاروس» او اجرا می شود.

به نقل از ایندپندنت، وقتی روز دهم ژانویه ۲۰۱۷ از راه برسد، یک سال از روز که دیوید بویی درگذشت می گذرد. بدون شک تمام آن هفته به تجلیل بین‌المللی از این هنرمند فقید اختصاص پیدا خواهد کرد و حالا بی‌بی‌سی هم اعلام کرده می خواهد نقشی بزرگ در این زمینه داشته باشد.
مستند دیوید بویی همزمان با سالگردش روی آنتن

اوایل امسال، این شبکه اعلام کرد پروژه ای را اکران می‌کند که عملا دنباله مستند سال ۲۰۱۳ فرانسیس ویتلی یعنی «دیوید بویی: پنج سال» خواهد بود. این پروژه «آخرین پنج سال» نام خواهد داشت.

این مستند مراحل پایانی زندگی این چهره‌ افسانه‌ای را از طریق تصاویر آرشیوی و مصاحبه‌های صوتی شنیده نشده به تصویر می کشد. علاوه بر این، یک نسخه آکاپلا از آهنگ «لازاروس» از آلبوم «ستاره سیاه» این موزیسین هم در مستند پخش خواهد شد.

حالا بی بی سی اعلام کرده که این مستند روز هفتم ژانویه از شبکه بی بی سی۲ روی آنتن خواهد رفت. البته این تنها برنامه ای نخواهد بود که این شبکه به یاد این خواننده پخش می کند چون گفته شده برنامه «بویی در بی‌بی‌سی» هم روز سیزدهم ژانویه از شبکه بی‌بی‌سی۴ پخش می شود.

روز هشتم ژانویه مجموعه ای از برنامه‌های مختلف در تجلیل از بویی در سراسر جهان برگزار خواهد شد. از نمایش هایی که برای شهر لندن در نظر گرفته شده می‌توان به رخدادی اشاره کرد که در آکادمی بریکستون روی صحنه می رود و کسانی از جمله اعضای سابق گروه موسیقی بویی و دوست قدیمی اش گری اولدمن در آن حضور خواهند داشت. اولدمن اوایل امسال هم در جوایز بریت (BRIT) یک سخنرانی احساسی درباره دوستش ایراد کرد.

مایکل سی. هال بازیگر سابق سریال «دکستر» که این روزها بیشتر به تئاتر روی آورده از دیگر کسانی است که تا به حال حرکتی را در تجلیل از این هنرمند انجام داده اند. او که بازیگر اصلی نمایش تئاتر «لازاروس» هم هست، این آهنگ را به یاد بویی در جوایز مرکوری امسال اجرا کرد.

این خواننده و آهنگ‌ساز تاثیرگذار، در مسیر بیش از ۴۰ سال کار حرفه‌ای خود در ژانرهای گلَم راک، آرت راک، سول، هارد راک، دنس پاپ، پانک و الکترونیکا فعالیت کرد. او سال پیش در تاریخ هشتم ژانویه که روز تولدش هم بود، جدیدترین آلبوم خود با عنوان «ستاره سیاه» یا «Blackstar» را روانه بازار کرده بود.

شهرت هنری بویی با آلبومی که در سال ۱۹۷۲ با عنوان «ظهور و سقوط زیگی استارداست و عنکبوت‌هایی از مریخ» منتشر کرد از راه رسید. بویی در این آلبوم سبک‌های موسیقی بریتانیایی را با تئاتر کابوکی ژاپنی و راک را با نمایش صحنه‌ای مخلوط و شخصیت پرانرژی زیگی استارداست را خلق کرد. سه سال بعد، بویی با سینگل پرفروش «شهرت» به اولین موفقیت بزرگ خود در آمریکا دست یافت و بعد هم آلبوم آوان‌گارد آرت‌راک «ایستگاه به ایستگاه» در سال ۱۹۷۶ از راه رسید که به شماره سه لیست پرفروش‌ها رسید و آهنگ محبوب «سال‌های طلایی» در آن بود.

بویی سال ۲۰۱۳ با انتشار آلبوم «روز بعد» به صدر اخبار بازگشت و این آلبوم به رتبه دوم ۲۰۰ آهنگ برتر بیلبورد رسید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج