۴۵۸۵۴۹
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

یک مستند درباره آقای دیوید بویی روی پرده می‌رود

پرفروش ترین مجله موسیقی بریتانیا قصد دارد با همراهی یک کمپانی سینمایی، رخدادی را در تجلیل از دیوید بویی فقید در کشورهای اصلی اروپایی برگزار کند.

بانی فیلم: پرفروش ترین مجله موسیقی بریتانیا قصد دارد با همراهی یک کمپانی سینمایی، رخدادی را در تجلیل از دیوید بویی فقید در کشورهای اصلی اروپایی برگزار کند.

یک مستند درباره آقای دیوید بویی روی پرده می‌رود
به نقل از ورایتی، فیلم کنسرت ساخته دی ای پِنِبِیکر با عنوان «زیگی استارداست و عنکبوت های مریخی» روز هفتم ماه مارس در تجلیل از زندگی و موسیقی دیوید بویی فقید در سالن های سینمای سراسر اروپا روی پرده می رود.

در این رخداد که توسط کمپانی رخدادهای سینمایی سین اونتس سازمان‌دهی شده، فیلمی جدید که توسط مجله موجو تهیه شده به صورت اختصاصی به نمایش درمی‌آید. برای توزیع و پخش این رخداد، کمپانی پیکچرزهاوس انترتینمنت با سین اونتس همکاری می کند.

این فیلم در مولتی پلکس ها و سینماهای مستقل سراسر بریتانیا و همچنین کشورهای منتخبی در سراسر اروپا از جمله بلژیک، دانمارک، فنلاند، هلند، نروژ، اسپانیا، آلمان، فرانسه و اسپانیا به نمایش درمی‌آید.

این فیلم مستند/کنسرت اجرای دیوید بویی و گروه موسیقی‌اش یعنی «عنکبوت‌های مریخی» را در سالن همراسمیت اودئون واقع در لندن به نمایش می‌گذارد. این کنسرت روز سوم جولای سال ۱۹۷۳ برگزار شد. در همین کنسرت بود که بویی تمام هوادارانش و رسانه ها را شوکه کرد و در یک بیانیه ناگهانی گفت «این آخرین نمایشی است که ما روی صحنه خواهیم برد.»

البته این حرف او به معنی کناره‌گیری‌اش از موسیقی نبود، بلکه او می خواست بگوید شخصیت زیگی استارداست را کنار خواهد گذاشت و به این ترتیب به بخشی بسیار تاثیرگذار از مسیر حرفه ای کاری و داستان زندگی خودش پایان خواهد داد.

علاوه بر پخش فیلم کنسرت، در این رخداد فیلمی جدید به تهیه کنندگی مجله موجو هم به صورت اختصاصی پخش می شود. در این فیلم، فیل الکساندر سردبیر مجله موجو با وودی وودمنسی درامر گروه عنکبوت های مریخی صحبت می کند. کتاب خاطرات وودی وودمنسی به تازگی با عنوان «زندگی من با بویی: عنکبوت‌های مریخی» توسط خانه نشر سجویک اند جکسون منتشر شده است. در این فیلم علاوه بر نمایش دوباره آن شب تاریخی در سال ۱۹۷۳، بویی بیشتر درباره چیزی که خودش آن را به عنوان «ماجراجویی یک زندگی» می نامد، صحبت می کند.

سین اونتس با مجله موجو - که پرفروش ترین مجله موسیقی بریتانیا است و خود بویی هم در سال ۲۰۰۲ یکی از دبیران مهمان آن بود - همکاری می‌کند تا «تجربه سینما رفتن را بهتر کند.» تک تک شرکت کنندگان نسخه ای ویژه از این مجله را دریافت می‌کنند که در آن مطالبی در مورد دوران زیگی استارداست به چاپ رسیده است. این قسمت ویژه از مجله همچنین یک عکس اختصاصی از دیوید بویی و عنکبوت‌های مریخی را روی جلدش دارد.

فروش بلیت برای شرکت در این نمایش از روز یازدهم ژانویه آغاز می‌شود.

این در حالی است که در روز دهم ژانویه ۲۰۱۷ که نخستین سالگرد درگذشت دیوید بویی است، یک هفته به تجلیل بین‌المللی از این هنرمند فقید اختصاص پیدا خواهد کرد.

نمایش مستندی با عنوان «آخرین پنج سال» که به بررسی مراحل پایانی زندگی این چهره‌ افسانه‌ای می‌پردازد و برای ساخت آن از تصاویر آرشیوی و مصاحبه‌های صوتی شنیده نشده استفاده شده در شبکه بی‌بی‌سی از دیگر برنامه‌هایی است که اخیرا اعلام شد در نظر گرفته شده است. برنامه «بویی در بی‌بی‌سی» هم روز سیزدهم ژانویه از شبکه بی‌بی‌سی۴ پخش می شود.

روز هشتم ژانویه مجموعه ای از برنامه‌های مختلف در تجلیل از بویی در سراسر جهان برگزار خواهد شد. از نمایش هایی که برای شهر لندن در نظر گرفته شده برنامه آکادمی بریکستون در لندن است که شماری از اعضای سابق گروه موسیقی بویی و دوست قدیمی اش گری اولدمن در آن حضور خواهند داشت.

شهرت هنری بویی با آلبومی که در سال ۱۹۷۲ با عنوان «ظهور و سقوط زیگی استارداست و عنکبوت‌هایی از مریخ» منتشر کرد از راه رسید. بویی در این آلبوم سبک‌های موسیقی بریتانیایی را با تئاتر کابوکی ژاپنی و راک را با نمایش صحنه‌ای مخلوط و شخصیت پرانرژی زیگی استارداست را خلق کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج