adexo3
۴۴۸۸۱۵
۱۹ نظر
۵۰۱۳
۱۹ نظر
۵۰۱۳
پ

ستاره هایی که به بهداشت اهمیت نمی دهند!

ستاره ها و افراد مشهور هر چی می خواهند به دست آورند، چه رسد به خرید صابون، دئودورانت یا شامپو برای بهداشت خود. آنها حتی می توانند افرادی را استخدام کنند که این خریدها را برایشان انجام دهند اما متاسفانه برخی از آنها از رعایت بهداشت فردی خود سر باز می زنند.

برترین ها: ستاره ها و افراد مشهور هر چی می خواهند به دست آورند، چه رسد به خرید صابون، دئودورانت یا شامپو برای بهداشت خود. آنها حتی می توانند افرادی را استخدام کنند که این خریدها را برایشان انجام دهند اما متاسفانه برخی از آنها از رعایت بهداشت فردی خود سر باز می زنند. اگر می خواهید بدانید که این ستاره ها کدامند، با ما همراه باشید.
گوئینت پالترو
مراسم «مت گالا» ۲۰۱۳ را به یاد دارید؟ این ستاره برنده اسکار در مورد هوای خفه و گرم سالن بسیار شکایت داشت اما مطمئنا افرادی که در اطراف او بودند، شرایط بدتری داشتند. یکی از حاضرین در این مراسم در مصاحبه خود گفت: «گوئینت پالترو واقعا بوی تند و زننده ای می داد. من خودم دو نفرم را دیدم که هنگام رد شدن از کنار او بینی شان را از بوی بد تن اش گرفته بودند.»
ستاره هایی که به بهداشت اهمیت نمی دهند!
البته یکی از دوستان گوئینت پالترو در حمایت از او گفت: «گوئینت شنیده است که آلومینیوم سرطان زا است، به همین دلیل دئودورانت ها را که حاوی این ماده هستند، مصرف نمی کند. به اعتقاد او مصرف این مواد احتمال سرطان سینه را افزایش می دهد.» که البته انجمن سرطان آمریکا با این موضوع مخالفت کردند.
جسیکا سیمپسون
لبخند زیبای جسیکا سیمپسون خیلی به طول نمی انجامد. او اعتراف می کند که به ندرت دندان هایش را مسواک می زند. «دندان های من سفید است و من دوست ندارم با مسواک آنها را براق تر از این که هست کنم. اما من هر روز نخ دندان می کشم.» جسیکا یک بار در کنسرت زنده اش اعلام کرد: «اگر من را در 60 سالگی ببینید، احتمالا هیچ دندانی نخواهم داشت اما من هنوز هم به دندان هایم افتخار می کنم زیرا که محتاج هیچ مسواکی نیستند.»
ستاره هایی که به بهداشت اهمیت نمی دهند!
متیو مک‌کانهی
متیو مک‌کانهی در مصاحبه اش با مجله « People» اعتراف کرد که به مدت ۲۰ سال از دئودورانت استفاده نکرده است. او دوست ندارد که عطر تن اش شبیه چیزی یا فرد دیگری باشد. «اگر احساس کنم که بوی تنم دیگران را آزار می دهد، به حمام می روم.» زمانی که از او پرسیدند آیا تا به حال بوی تنت برای فردی آزار دهنده بوده یا خیر، در جواب گفت: «کیت هادسون همیشه با خودش یک دئودورانت طبیعی دارد که مدام از من می خواهد مصرف اش کنم.»
ستاره هایی که به بهداشت اهمیت نمی دهند!
جولیا رابرتس
جولیا رابرتس در برنامه «اپرا» در سال 2008 اعلام کرد: «من هیچوقت از دئودورانت و صابون استفاده نمی کنم. من معمولا هر چند روز یک بار به حمام می روم چون که دوست ندارم آب را هدر دهم. من از بوی روغن طبیعی بدنم لذت می برم. من حتی موهایم را، به این دلیل که خیلی خشک است، به ندرت می شویم.»
ستاره هایی که به بهداشت اهمیت نمی دهند!
کامرون دیاز
کامرون دیاز در مورد بهداشت شخصی اش می گوید: «من اعتقادی به دئودورانت ها ندارم. آنها واقعا برای بدن مضرند. من حدود ۲۰ سال است که از این مواد استفاده نکرده ام.»
ستاره هایی که به بهداشت اهمیت نمی دهند!
جانی دپ و ونسا پارادایس
جانی دپ معمولا بوی عرق می دهد، به این دلیل که به ندرت به حمام می رود. همسر قبلی او، ونسا پارادایس، نیز علاقه زیادی به حمام و پاکیزگی ندارد. شاید این تنها نقطه مشترک آنها با هم بود. از آنجا که بهداشت شخصی جزو اولویت های زندگی آنها نیست، سخت می توان به آنها نزدیک شد.
ستاره هایی که به بهداشت اهمیت نمی دهند!
مگان فاکس
مگان فاکس قبول کرده است که گاهی یادش می رود بهداشت را رعایت کند. به عنوان مثال او در اعترافات خود گفته: «برخی اوقات یادم می رود سیفون توالت را بکشم و همیشه دوستانم این مورد را به من گوشزد می کنند.»
ستاره هایی که به بهداشت اهمیت نمی دهند!
رابرت پتینسون
اگر چه رابرت پتینسون اخیرا بهتر شده اما در گذشته، به خصوص در زمان فیلم برداری مجموعه « Twilight Saga» گزارش شده که اصلا به بهداشت شخصی اش توجهی نمی کرد. شایعاتی در مورد این که او به مدت 6 هفته موهایش را نشسته است، منتشر شد که او نیز در جواب گفت: «شاید! راستش من اهمیتی نمی دهم که موهایم تمییزند یا کثیف، به همین دلیل شستن آنها هم برایم اهمیتی ندارند.» او در ادامه گفت که تنها موهایش نیست که کثیف اند، بلکه او خانه اش را نیز تمییز نمی کند. او می گوید: «من خانه ام را تنها برای خواب می خواهم، مثل موهایم که فقط روی سرم هستند و به آنها کمترین اهمیتی نمی دهم، پس اهمیتی هم ندارد که به آنها رسیدگی کنم یا نه.»
ستاره هایی که به بهداشت اهمیت نمی دهند!
یکی از همکاران او می گوید: «بوی تن او افتضاح است. او اصلا به حمام نمی رود، به همین دلیل تمام دوستانش از دست او شاکی اند.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • دراكولا تا به تا

      منم دئودرانت استفاده نميكنم! چه ربطي داره! يعني دراكولا كثيفه؟؟!

    • بدون نام

      هرکس اسپری استفاده نکنه مسلمه که بومیده

    • نادریان

      بهداشت یعنی استفاده از خوشبوکننده؟!! بهداشت یعنی مرتب دوش بگیری و بدنت تمیز باشه. لباسهات تمیز باشه.
      اینکه یک هفته آب به تنت نخوره و بخوای با خوشبوکننده مخفیش کنی که نشد تمیزی و بهداشت.

    • بدون نام

      من اصن عرق نمی کنم که از دئودرانت استفاده کنم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا رمز موفقیتت چی بوده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      والاهرروزم آدم خودشوبشوره وازاسپری ومام وادکلن استفاده سریع بوی بدی میده من که استفاده میکنم وهیچوقت بونمیدم

    • بدون نام

      چیز که زیاده آدم کثیف تو مملکت خودمون پره چرا اونجا دنبالش میگردی

    • بدون نام

      مگه میشه مگه داریم?
      ولی با حرکت جولیا رابرت حال کردم

    • دراكولا تا به تا

      @نادريان
      اخه هاليوودي ها بعضي هاشون اعتقاد دارند كه شستن پوست باعث پيري ميشه. تازه موهاشون رو هم كم ميشورند كه زياد نريزه :)

    • راحله

      اه اه چقدر بعضیاشون چرکن چندشم شد

    • ممد

      کل مطلب که شد دئودورانت...

    • بدون نام

      دوست عزیز که گفتی ادم کثیف تو مملکت خودمون پره,بهتره اینو بدونی که اونا حمام رفتن رو از ما یاد گرفتن. و شما صرفا بخاطر غرب زدگیت میای یه همچین حرف نامربوطی رو مینویسی.برات متاسفم.

    • بدون نام

      برد پیت یه جا گفته بود گاهی اوقات سه هفته نمیره حموم!!!!

    • بدون نام

      تبليغ دءودورانت بود؟ افرين به جرليا رابرتز

    • رضوان

      رابرت پتنسون چرادیگه?
      ازبین تموم بازیگرای هالیوودی ازون خوشم میومد
      ناامیدم کرد

    • بدون نام

      من پوستم. خیلی خشکه و عرق نمی کنم زیاد عرقم هم اصلا بو نمیده تا یک هفته حمام نکنم اصلا مشخص نیست با حرف جولیا رابرتز موافقم. مشروب خوردن غیر مسلمانان باعث عرق کردن زیاد و بو گرفتن تن شان میشه فکر کنم .

    • سوتك

      كافيه يه سري به مترو بزنيد بعد اين مطالب مزخرف را بنويسيد!!! اول دور و بر خودتون را نگاه كنيد بعد درد و بلاي امريكاييها را بزنيد تو سرتون!!!!!!

    • بدون نام

      چقدر ظرفیت شون بالاست.اگه این مطلب راجع به بازیگرای ایرانی نوشته میشد میرفتن شکایت میکردن دادگاه که واای آبرومونو بردن...

    • بدون نام

      بسته به عرق هم هست بعضیا باید هرروز حموم رو برن بعضیا ی هفته نمیرن انگار نه انگار

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج