۴۴۸۸۳۳
۲۳ نظر
۵۰۰۴
۲۳ نظر
۵۰۰۴
پ

حداقل حقوق بازنشستگان در سال ۹۶

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به پیش بینی بودجه ۱۰۰۰ میلیارد تومانی برای ترمیم حقوق بازنشستگان گفت: بر این اساس سال آینده کف حقوق بازنشستگان افزایش یافته و هیچ بازنشسته ای حقوق زیر یک میلیون تومان دریافت نخواهد کرد.

خبرگزاری ایسنا: مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به پیش بینی بودجه ۱۰۰۰ میلیارد تومانی برای ترمیم حقوق بازنشستگان گفت: بر این اساس سال آینده کف حقوق بازنشستگان افزایش یافته و هیچ بازنشسته ای حقوق زیر یک میلیون تومان دریافت نخواهد کرد.

محمود اسلامیان در حاشیه اولین همایش تخصصی امنیت غذا، سلامت و توسعه که در مجتمع فرهنگی تلاش در حال برگزاری است درباره میران افزایش حقوق بازنشستگان در سال آینده اظهار کرد: یکی از گلایه ها و ناراحتی های بازنشستگان تبعیض حقوقی آنهاست.


وی افزود: سال جاری 700 میلیارد تومان اضافه بر بودجه دریافت کردیم و توانستیم کف حقوق بازنشستگان را از 750 هزار تومان به 900 هزار تومان برسانیم و حقوق بازنشستگان از 12 تا 20 درصد به صورت پلکانی افزایش یافت.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه برای سال 96 نیز 1000 میلیارد تومان به این منظور در نظر گرفته شده است گفت: حدود 25 درصد کل بازنشستگان ما حداقلی بگیر هستند و با برنامه‌ریزی صورت گرفته کف حقوق آنها به یک میلیون و 50 هزارتومان خواهد رسید و می‌توان گفت سال آینده دیگر حقوق زیر یک میلیون تومان در جمعیت بازنشستگان کشوری نخواهیم داشت.

اسلامیان همچنین به واگذاری سهام بیمه ملت به بازنشستگان اشاره کرد و گفت: این طرح از ابتدای دی ماه آغاز ‌شده و تا کنون 25 هزار بازنشسته در طرح ثبت نام کرده اند و استقبال تا کنون خوب بوده است.

وی ادامه داد: هدف ما مشارکت بازنشستگان در پروژه‌های اقتصادی است و در اولین گام 12 درصد سهام بیمه ملت به 100 هزار بازنشسته واگذار می‌شود و مبلغ آن که حدود 750 هزار تومان است که از طریق وام قرض الحسنه از حقوقشان کسر خواهد شد.

وی همچنین در این مراسم با بیان اینکه اقدام خوبی که در صندوق انجام شد تشکیل هولدینگ‌های تخصصی بود گفت: دوسال پیش چهار هولدینگ داشتیم و هولدینگ‌های دیگری به آن افزوده شد.

وی افزود: مبنای اقتصاد، رقابت است و این مردم هستند که از آن بهره مند می شوند. رقابت موجب شکوفایی، خلاقیت و بهره‌وری می‌شود.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه در برخی صنایع کشور به دلایلی فضای رقابتی وجود ندارد و در برخی موارد با دنیا فاصله می‌گیریم اما در نهایت باید به فضای رقابتی برگردیم ادامه داد: در حوزه غذایی این رقابت سنگین وجود دارد، هرچند سختی ها زیاد است ولی نتیجه این شده که با کیفیت بالا، تنوع و قیمت رقابتی در محصولات غذایی مواجهیم و این یک الگوی مناسب برای سایر صنایع است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سرمایه گزاری بد نیست ولی باید مواظب باشن به درد صندوق فرهنگیان دچار نشه

    • بازنشسته

      خیلی مسخره بود چیز تازه ای نبود حرف تکراری سال گذشته حداقل حقوق زیر دومیلیون نباید باش بازنشسته کلی هزینه درمان داره خرج دانشجو جهیزیه وووووووو...هزار مشگل دیگه حقوق مسافرت هم که دیگه نمیخاد حقوق زیر 3ونیم میلیون خط فقره لطفا دیگه خبر تکراری ندید

    • نوروزی

      حقوق بازنشستگان با ۱۰ الی ۱۵ سال آیا افزایش می یابد ؟ در صورت آری ، به چه مبلغی میرسد ؟ متشکرم

    • محسن محمودی

      پس چرا پدر بنده که بازنشسته تامین اجتماعی هست 300 هزار تومن میگیره؟؟؟؟؟!!!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لابد انتظار داشتی پدر شما با 10 الی 12 سال پرداختی بیمه به اندازه یکنفر که 30 سال پرداخت بیمه نموده برابر باشد ؟؟؟؟!!!! خدا را شاکر باشید که به اندازه سنوات پرداختی اکنون بیمه می پردازد .

    • محمود روئین تن

      حق اینجانب درباره حقوق بازنشستگی کوتاهی شده است شعبه تجریش

    • بدون نام

      واقعا حرف تکراری سال گزشته قرار بود همسان سازی بشه بابا بسه فکر میکنید بازنشسته.ها نمی فهمن ما همسان سازی حقوق میخایم نه حداقل حقوق بشه چقدر وفلان واین حرفا

    • رضا رزمنده

      حقیقت نداره بنده با سی سال سابقه پرداخت بیمه تامین اجتماعی 870 تومان حقوق میگرم

    • حامی رهبر

      مایک شرکت تعاونی داریم که باسرمایه ماتشکیل شده والان که پروبالی گرفته میگه مگه شماچقدرسهام داشتید والان فقط یک مشت مفت خورحقوق وکارانه آنچنانی میگیرندوهیچ سودی به سهامداران تعلق نمیگیره ونمونه دیگرش صندوق ذخیره فرهنگیان وخیلی مواردمشابه دیگه ازاینه که دیگه هیچکس حاضرنیست سهام بخره

    • بدون نام

      بازنشستگان تامین اجتماعی هم ک کلا آدم نیستن.همه چی مال بازنشستگان کشوریه

    • خودم

      بابا دستتون درد نکنه.بالاخره انقدافزایش حقوق دادین که هربازنشسته میتونه نسبت به سال قبلش یه پسته اضافه بخره و باخانواده بخوره.
      دستتون درد نکنه،اذید شدین ها.

    • سوفيا

      بازنشسته های آموزش و پرورش رفتن در مجلس مجلس دو روز نشستند، فورا دولت پاداش ها شون رو واریز کرد. خب باز نشسته های کشور و لشگری چرا نميرند در مجلس و خواستار هم سان سازی حقوق که حقشون هست بشن. تا وقتی خودتون کاری نکنید دولت هم هر سال اقدامی نخواهد کرد. ديگه دست خودتون. بلاخره باید خودتون اعتراض کنید ديگه اه

    • بدون نام

      اینشاله به نوه ام این خبر را میدهم که صد سال آیند اگر زند ه بودی حقوق باز نشستگان اگر دوروغ نباشد خوب می شود

    • قدرت الله نوریزاده

      قانون مصوبه داریم هر مبلغ به حقوق شاغلین اضافه شد به بازنشستگان نیز اضافه شود ازسال 86 اقایان بدون در نظر گرفتن این قانون پاز نشستگان را بخاک سیا ه نشانده اند تورم بالا رفت از حقوق خبری نبود بهمین دلیل اکثرا در فقر و بد بختی زندگی میکنیم و این در حالیست که اقایا حقوقهای انچنانی میگرفتن د نمی دانم عدالت کجاست ؟

    • بازنشستــــــــــه

      من نظــــــــری ندارم
      فقط اینـــــــو میدونم که تاریخ خواهد نوشت...که بر ما چه گذشت و دیگــــــــر هیـــــــــــچ...

    • ارش

      برید بابا مثل پارسال جار زدید حقوقها بالا می بریم بعدش با چندین برابر تورم بدتر که شد بهتر نشد حرف مفت و دروغ زیاد میزنید

    • ارش

      هرموقع حقوقها را کردید حداقل 3 میلیون تومن اون موقع ادعا کنید گر چه سه میلیون هم بخور نمیره .

    • نا شناس

      من خودم یه کارمند هستم حالا بگین فلانی تکنسین است فلانی نگهبان تکنسین حق فن می گیرد فردا که باز نشست شد حق چی می گیرد بگین حق باج گرفتن بیاید پول پاک وحلال بدهید ملت یعنی یکسان سازی در باز نشستگی اجراء کنید

    • محمد

      واقعا چقدر شرم آوراست قشر عظیمی از محرومترین جامعه اسلامی را که بهترین لحظات عمرشون را وقف خدمت به جامعه نموده اند با این هزینه های سرسام آور یکه تازه شروع آنها برای یک بازنشسته چندین برابر تمام دوران زندگیش می باشد از جمله ازدواج فرزندان و هزینه های دانشگاه و غیره را می خواهید با ماهی یک میلیون تومان تامین نمایید و تازه با افتخار هم می گوئید که اضافه اش کردیم جناب آقای مدیر عاملی که در فکر همه چیز هستی بجز مشکلات بازنشستگان تحت پوششت آیا این یک میلیون تومان فقط نان خودت در ماه می شود ؟ حقوق جنابعالی در حال حاضر چقدر است ؟ ما میرویم گدایی می کنیم هرماه دومیلیون دیگر هم روی اون می گذاریم و به شما می دهیم اما فقط هزینه معاش و خورد وخوراک ما را تامین کنید بقیه مشکلات بماند شماها خودتان را به بیراهه میزنید ولی در آینده به درد ما گرفتار نمی شوید چون جزئ جامعه ما نیستید الان تامین هستید پس انداز می کنید وای بحال ما که چه مسئولین بی دردی داریم

    • محب

      خدا به داد این بازنشسته ها برسه و گرنه این ماهی یک میلیون به چه درد میخوره!!؟خدابهشون برکت بده.واقعا مایه خجالته!!!

    • احمد

      باسلام بنده بازنشسته وزارت کشورهستم ودارای چارنفر عایله هستم ودو دانش اموز وسه دختر وداماد وچهارنوه وهزینه اب برق گاز تلفن خا نگی سه موبایل هزینه رفتن به مجالس ترحیم وکادوی عروسی دوستان وفامیلها وپول توجیبی دانش اموزان وهزینه پزشکی واقسات وسایل خانگی ایا ای مسولین شمارا به خداوند قسم می دهم که با یک ونیم میلیون کفاف ده روز یک بازنشسته میکند به خدا نمی کند به والله نمی کند پس یا ماراعودت به کارکنیدویا کاری کنید که شرمنده خانوادمان نشویم وما بازنشستگان سی سال باامانتداری ودوران سخت انقلاب درجبهه هاوپشت جبهه باشرافت وسر بلندی صادقانه جوانیمان را دادیم این جواب ما بازنشسته ها است بخدا چهار سال است کفش ولباس برای خودم وهمسرم نخریده ام وخانواده همسرم برای او میخرند وبنده بجای سازمان بازنشستگی خجالت میکشم چون درد بازنشستگان را نمی دانند ونفسشان در جای گرم میاید روزی شماهم انشاالله روزی پدر بزرگ وبازنشسته می شوید ومی فهمید ما چه حالی داشتیم ارادتمند وجیب خالی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • بازنشسته نیروهای مسلح

      بخدا قسم بااین حقوق اندک بازنشستگی شرمنده زن وبچه هستیم مسولین واقعا چطور مارافرزمیکنند؟

    • بازنشسته ن م

      بنده بازنشسته و مدت 130ما خدمت عملیاتی دارم وجانباز 50درصد هم میباشم و30سال خدمت کرده ام باید بانازه یک کارگر افغانی درشهرداری تهران خدا وکیلی کمتربگیرم اولا این برمیگردد روی نداشتن نمایندهای خانه ملت بخاطر دلسوزی و مدیریت خوب انان میباشد که اینهمه بیعدالتی و تبیض ناروا حتی کوچه بازار هم متوجه این شاکارهای خوب دولتمردان شدهاندمردم و دولتمردان امنیت ایدال میخواهند وظیفه ن م است اما نیروهای امنیتی کشور با جیب خالی در عوض مدیران هرکدام ماهی 20میلیون میگیرند از ن م شهید و جانباز از مدیران حوقوقهای 50 ای 60میلیونی ملت هوشیارند بخدا برای یک مملکتی مثل ایران بزرگ نباید پرسنل ن م از کمبود حوقوق حرف بزنند بخدا نباید بازاری و دکاندار محله از جیب نظامی باخبر باشد برای ن م خوب نیست ای دولتمردان بیاید انقلابی فکر کنید وتصمیم درستی بگیرید برای ان قشر ایثارگر بازنشستگان ارتشی زیرخط فقرند شرمندگی برمیگردد برای مدیران از خدا بیخبر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج