اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۴۸۹۵۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

تاریخ سازی جوان‌ترین سرمربی بوندسلیگا

جولین ناگلسمن با ۲۹ سال سن در بوندسلیگا نتایج درخشانی را کسب کرده است و از گزینه‌های سرمربیگری برای بایرن مونیخ در آینده محسوب می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از آس، از آغاز لیگ‌های اروپایی تاکنون، به غیر از رئال مادرید تنها یک تیم دیگر هست که شکستی در کارنامه‌اش ثبت نشده است. این تیم نه بایرن مونیخ است و نه پاری ‌سن‌ ژرمن بلکه هوفنهایم است که تحت هدایت جولین ناگلسمن قرار دارد. این تیم تاکنون مغلوب هیچ تیمی نشده است.


تاریخ سازی جوان‌ترین سرمربی بوندسلیگا

در حالی که از لایپزیگ به عنوان شگفتی ساز این فصل بوندسلیگا یاد می‌کنند اما هوفنهایم با سرمربی ۲۹ ساله‌اش نتایج فوق‌العاده‌ای را کسب کرده است. این تیم که در فصل گذشته در معرض سقوط قرار داشت، در فصل جاری تا زمستان بدون شکست در بوندسلیگا به کار خود پایان داد. این تیم اکنون در رتبه پنجم قرار دارد و می‌تواند در لیگ اروپا حضور داشته باشد.

موفقیت جوان‌ترین سرمربی تاریخ بوندسلیگا به سبک بازی هوفنهایم برمی‌گردد. ناگلسمن در فوریه سال ۲۰۱۶ هدایت هوفنهایم را بر عهده گرفت. در آن زمان این تیم تنها یک پله با قعر جدول فاصله داشت و هانوفر در انتهای جدول بود. ناگلسمن تنها در سه بازی خود را نشان داد. هوفنهایم تحت هدایت ناگلسمن، بوروسیا دورتموند را با توماس توخل شگفت زده کرد. سرمربی آلمانی در آن بازی از سیستم ۲ - ۵ - ۳ استفاده کرد که این روش در حال حاضر در آلمان کمتر به کار برده می شود. اکنون یک سال و نیم از آن زمان می گذرد و ناگلسمن به عنوان سرمربی بایرن در آینده نام می برند. هوفنهایم در نوامبر زمانی که به آلیانس آره‌نا رفت، قدرت تهاجمی بایرن را متوقف کرد و با یک امتیاز به خانه بازگشت.

ناگلسمن باواریایی، کار خود را از تیم‌های پایه آگسبورگ در سال ۲۰۰۸ شروع کرد و پس از دو سال حضور در مونیخ ۱۸۶۰ در سال ۲۰۱۰ به هوفنهام پیوست و در آنجا توانایی‌ هایش در این حرفه دیده شد. ناگلسمن از ۲۱ سالگی وارد دنیای مربیگری شد و اکنون با ۲۹ سال، به عنوان یکی از سرمربیان آینده بایرن مونیخ نامبرده می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج