جاباما
۴۴۹۶۳۹
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

دلسترهای «انار» ویروس ندارند

به گفته دبیرکل کانون‌ صنایع غذایی، وجود نوعی ویروس در دلسترهای با طعم انار و انگور که موجب اثرگذاری بر بینایی افراد می‌شود صحت ندارد و مردم می‌توانند از محصولات مورد اشاره استفاده کنند.

خبرگزاری ایسنا: به گفته دبیرکل کانون‌ صنایع غذایی، وجود نوعی ویروس در دلسترهای با طعم انار و انگور که موجب اثرگذاری بر بینایی افراد می‌شود صحت ندارد و مردم می‌توانند از محصولات مورد اشاره استفاده کنند.

کاوه زرگران در مورد اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر اطلاع‌رسانی فوری در زمینه "مصرف دلسترهایی با طعم انار و انگور که حاوی نوعی ویروس بوده و مستقیما بر روی بینایی و کاهش دید اثر می‌گذارد"، اظهار کرد: این مساله را تکذیب می‌کنیم و چنین اخباری که به صورت مشابه در مورد برخی دیگر از محصولات غذایی نیز منتشر شده بود تنها در راستای صدمه زدن به صنعت غذایی در کشور و شایعه است.

وی با اشاره به اینکه اعلام هر نوع مخاطره در مواد غذایی از جمله نوشیدنی‌ها از طرف سازمان ملی استاندارد و سازمان غذا و دارو مشخص و اعلام می‌شود، گفت: مطمئن باشید نوشیدنی‌هایی که در کارخانه‌ها تولید می‌شوند و نشان ملی استاندارد و نیز پروانه ساخت وزارت بهداشت دارند از کیفیت لازم برخوردار هستند.

زرگران ادامه داد: کیفیت محصولات داخلی توسط سازمان‌های ذی‌صلاح بررسی می‌شود و مردم به شایعاتی که قصد آنها تخریب صنعت کشور است توجه نکنند. در مورد این دلسترها نیز باید اعلام کنم که چنین مشکلی وجود ندارد و مردم با خیال راحت استفاده کنند.

روز گذشته خبری مبنی بر خودداری مردم از مصرف دلسترهای با طعم انار و انگور در شبکه‌های مجازی منتشر شد که علت آن وجود نوعی ویروس در برخی از محصولات و اثر مستقیم بر روی بینایی و کاهش دید بود. علاوه بر این عنوان شده بود که مصرف این محصولات منجر به ترک‌خوردگی کانون چشم می‌شود و تاکنون بیش از ۱۰ مورد به بیمارستان ارجاع داده شده است که این موضوع از سوی کانون صنایع غذایی رد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سیدموسی

      اون نظارت و استانداردت که خودش غیر بهداشتی و غیر استاندارد هستش!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج