۴۵۰۲۶۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

بازي جيك جيلنهال در اولین فیلم «دانو»

پل دانو بازیگر جوان سینمای آمریکا در اولین تجربه کارگردانی اش فیلمی به نام «زندگی وحشی» (یا «زندگی بی نظم») را در دستور کارش قرار داده است. این فیلم را شرکت جون پیکچرز تولید می کند و جیک جیلنهال و کری مولیگان رل های اصلی آن را بازی می کنند.

روزنامه بانی فیلم: پل دانو بازیگر جوان سینمای آمریکا در اولین تجربه کارگردانی اش فیلمی به نام «زندگی وحشی» (یا «زندگی بی نظم») را در دستور کارش قرار داده است. این فیلم را شرکت جون پیکچرز تولید می کند و جیک جیلنهال و کری مولیگان رل های اصلی آن را بازی می کنند، فیلم بر اساس رُمانی از ریچارد فورد ساخته می شود و ماجراها را از دیدگاه یک پسر نوجوان شرح می دهد که شاهد فروپاشی تدریجی زندگی زناشویی پدر و مادرش است و از این بابت رنج می برد. اندرو دانکن یکی از سران جون پیکچرز هفته پیش گفت: آنچه فیلم جدید ما به اثبات می رساند، این است که پل دانو اضافه بر توان بازیگری یک قصه گوی قوی نیز هست. همکاری با او و بازیگران برگزیده وی، یک افتخار برای ما است.
بازي جيك جيلنهال در اولین فیلم «دانو»

در امر نوشتن سناریو زوکازان هم به کمک دانو می آید و دانو در این باره می گوید: از هر ایده تازه ای باید در این ارتباط استقبال کرد و من به محض خواندن کتاب رُمان ریچارد فورد هم احساس کردم چیزی پیش روی من است که می توان آن را بسط داد و به سطوح سینمایی لازم رساند. من همیشه به فیلم های خانوادگی و اجتماعی علاقه زیادی داشته ام و داستان فورد چیزی از همین قماش است. حضور و کمک جیلنهال و مولیگان به ما نیز سبب می شود سطح کار ما و مفهوم رسانی فیلم ما به درجاتی بالاتر برسد و من از بابت حضور آنها در پروژه ام بسیار مسرورم.

شایان ذکر است که در حال حاضر فیلم موفق دیگری با حضور جیک جیلنهال به نام «حیوانات شبانه» در غرب بر اکران است و او هم اینک مشغول بازی در فیلم «زندگی» برای استودیوی اسکای دنس است. جیلنهال که یک استودیوی سینمایی به نام «۹داستان» را هم در تملک خود دارد و کمپانی شخصی وی به حساب می آید، از طریق همین استودیو فیلم جدید دیگری به نام «قوی تر» را هم در دست ساخت دارد. کری مولیگان نیز آخرین بار طی فیلم سینمایی سیاسی و اجتماعی «Suffragette» بر پرده های سینما رویت شده است و به تازگی بازی در فیلمی به نام «در اسارت گل و لای» را هم به پایان رسانده که در آن روبروی جیسن کلارک ایفای نقش می کند. هم جیلنهال و هم مولیگان توسط شرکت WME مدیریت می شوند و به واقع نمایندگان ارشد این کمپانی سخنگویان و وکلای کاری آنها محسوب می شوند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج