جاباما
۴۵۰۴۵۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

اولین اطلاعات از گوشی ردمی نوت ۴ ایکس

اوایل شهریور ماه بود که شیائومی به صورت رسمی از گوشی میان رده ردمی نوت ۴ (Redemi Note ۴) رونمایی کرد و بعد از بازخورد خوب کاربران، به‌نظر حالا گوشی ردمی نوت ۴ ایکس (Redemi Note ۴X) قرار است ادامه‌دهنده راه این محصول خوش‌ساخت باشد.

وب سایت گجت نیوز - محمد قاسمی: اوایل شهریور ماه بود که شیائومی به صورت رسمی از گوشی میان رده ردمی نوت ۴ (Redemi Note ۴) رونمایی کرد و بعد از بازخورد خوب کاربران، به‌نظر حالا گوشی ردمی نوت ۴ ایکس (Redemi Note ۴X) قرار است ادامه‌دهنده راه این محصول خوش‌ساخت باشد.
اولین اطلاعات از گوشی ردمی نوت 4 ایکس

براساس گزارش منتشر شده، گوشی ردمی نوت ۴ ایکس قدرتی بالاتر از نسل قبلی خواهد داشت و به تراشه اسنپدراگون ۶۵۳، ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهد شد.

این در حالی‌ست که پیشتر ردمی نوت ۴ با حافظه رم ۲ و ۳ گیگابایتی و تراشه هلیو ایکس ۲۰ وارد بازار شده بود. محصولات سری نوت شرکت شیائومی محبوبیت بالایی میان کاربران کشور چین دارند و اگر واقعا خبر توسعه این گوشی صحت داشته باشد، می‌توانیم منتظر یک محصول قدرتمند و مقرون به صرفه دیگر از سوی چینی‌ها باشیم.

متاسفانه اطلاعاتی بیشتری در این زمینه منتشر نشده و احتمالا با اتمام سال ۲۰۱۶، جزئیات بیشتری از محصول جدید شیائومی در اختیار علاقه‌مندان قرار گیرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج