۴۵۲۰۹۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

دشان: فکر کردن به بنزما خواب را از سر من گرفته است

سرمربی تیم ملی فرانسه درباره وضعیت کریم بنزما در این تیم به صحبت پرداخت و اظهار کرد فکر کردن به شرایط مهاجم پیشین فرانسه خواب را از او گرفته است.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از اکیپ، کریم بنزما به علت دست داشتن در یک پرونده اخاذی از متیو والبوئنا (ملی پوش پیشین فرانسه) از اکتبر سال ۲۰۱۵ به تیم ملی دعوت نشده است. این موضوع به‌ شدت بر روی زندگی ورزشی او تاثیر گذاشته است.

دیدیه دشان درباره وضعیت این مهاجم گلزن گفت: حضور بنزما در تیم تاثیر خودش را دارد ولی مسائلی به‌ وجود آمد که من تصمیم گرفتم او را به تیم دعوت نکنم. فکر می‌کنم تصمیم درستی نیز گرفتم. البته این وضعیت دوام زیادی نخواهد داشت و احتمال دعوت مجدد بنزما به تیم ملی فوتبال فرانسه وجود دارد. وقتی در تیم ملی هستم، به روزنامه ها و رسانه ها گوش نمی دهم و برایم مهم نیست آنها چه چیزی را به خورد خوانندگان خود می‌دهند. این من هستم که تصمیم می گیرم و هیچ کس بهتر از من از وضعیت کریم بنزما در تیم ملی آگاه نیست. منتظر عذرخواهی بنزما برای دعوت او به تیم ملی نیستم. بنزما اکنون در شرایطی نیست که به تیم ملی دعوت شود. او به زمان بیشتری نیاز دارد و او به تیم ملی دعوت خواهد شد. شرایط خیلی خوبی داریم. هدف من در حال حاضر استفاده از تجربیاتی است که از یورو ۲۰۱۶ کسب کردیم. یورو هرچه که بود، تمام شد. نباید به خواب برویم. باید از تجربیاتی که از این رقابت‌ها گرفتیم استفاده کنیم.

سرمربی خروس ها در پایان گفت: فکر کردن به بنزما خواب را از من گرفته است. خیلی به او فکر می کنم که فوتبال او ضرر نمی بیند. به خوبی کار او را در رئال مادرید دنبال می کند و از شرایط او در تیم آگاه هستم. درهای تیم ملی فرانسه هیچ‌وقت برای بنزما بسته نیست. او فرصت بازی در تیم را خواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج