۴۵۲۴۵۷
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

اروگوئه به ایران برنج صادر می‌ کند

پس از توافقی که «رائول سندیک» معاون دولت اروگوئه در سفر رسمی‌ خود به ایران با «اسحاق جهانگیری» همتای ایرانی خود بدست آورد، اروگوئه در دومین محموله خود ۳۳ هزار تن برنج به ایران صادر می‌ کند.

خبرگزاری ایرنا: پس از توافقی که «رائول سندیک» معاون دولت اروگوئه در سفر رسمی‌ خود به ایران با «اسحاق جهانگیری» همتای ایرانی خود بدست آورد، اروگوئه در دومین محموله خود ۳۳ هزار تن برنج به ایران صادر می‌ کند.
ه نقل از شبکه خبری پاناما، سندیک در اطلاعیه ای اعلام کرد: پس از عقد قرارداد در ماه آوریل گذشته، اروگوئه نخستین محموله 60 هزار تنی‌ برنج را با دو کشتی و در ماه نوامبر به ایران صادر کرد و در دومین محموله که باید 93 هزار تن برنجی که توافق شده بود تکمیل شود، 33 هزار تن برنج را به سوی این کشور می‌ فرستد.
معاون رئیس جمهوری اروگوئه گفت: با توجه به اینکه مذاکرات توافق تجارت آزاد بین مرکوسور (بازار مشترک آمریکای جنوبی ) و اتحادیه اروپا کاهش یافته است، باید به دنبال بازارهای دیگری بود زیرا در پشت بازارها و صادرکنندگان ما، هزاران کارگر وجود دارند که با این زنجیره های کشت و صادرات در ارتباط می‌ باشند.

وی تصریح کرد که مقصد صادرات باید به سوی جنوب - جنوب حرکت کند و صادرات باید به سوی هند، چین، آفریقا و خاورمیانه ارسال شود.

سندیک همچنین به نقل از «هرنان زوریا» معاون انجمن برنج کاران اروگوئه گفت: برنج فروخته شده به ایران به ازای هر تن برنج 454 دلار آمریکا است که با تمام فرایند تولید برنج نرخی مناسب است.

به گفته معاون رئیس جمهوری اروگوئه، در سفر رسمی‌ انجام شده در ماه آوریل همچنین امکان صادرات گوشت اروگوئه پیشنهاد و معین شد که ایران نفت پالایشگاه دولتی 'آنکاپ' اروگوئه را تامین کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حتما برنج پر از مواد سرطان زا مثل برنج هندی

    • بدون نام

      آخه برنج اورگور ه برنجه انگار کاه است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج