جاباما
۴۵۲۷۳۵
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

کامبربچ از تحولات شخصیتی شرلوک می گوید

آنطور که بازیگران اصلی «شرلوک» می گویند، در فصل چهارم شرلوک و دکتر واتسون تا حدودی خصوصیت های شخصیتی شان را با هم عوض می کنند.

روزنامه بانی فیلم: آنطور که بازیگران اصلی «شرلوک» می گویند، در فصل چهارم شرلوک و دکتر واتسون تا حدودی خصوصیت های شخصیتی شان را با هم عوض می کنند.

به نقل از ورایتی، آیا شرلوک هولمز مهربان و احساساتی تر شده است؟ بندیکت کامبربچ به گروهی از مخاطبان بریتانیایی در لندن گفت شخصیتش طی سه فصل گذشته سریال «شرلوک» راهی سفری از خودشناسی و روشن فکری شده و در فصل چهارم که روز تحویل سال نو روی آنتن می رود، مخاطبان او را انسانی تر از همیشه می بینند. یا آنطور که یکی از خبرنگاران حاضر به شیوه ای متفاوت گفت، «حالا یه خورده کمتر عوضی است.»
کامبربچ از تحولات شخصیتی شرلوک می گوید

کامبربچ در مباحثه زنده‌ای که بعد از پیش نمایش «۶ تاچر» یعنی اپیزود آغازین فصل چهارم برگزار شد، گفت: «او کمی بیشتر… خب به نحوی کاملا واضح… نسبت به اعمالش احساس مسئولیت بیشتری می‌کند. اما به نظرم او درک می کند که این پروسه‌ای بسیار بسیار آهسته است که از همان لحظات اولی شروع شد که او جان (دکتر واتسون) را دید، کسی که قطعات گمشده پازل وجود او را به او برگرداند. آن دوستی و آن همکاری عنصر انسانی کننده‌ای بوده که در تمام سه فصل حضور داشته و به نظر حالا او دارد بیشتر و بیشتر انسان می‌شود.»

کامبربچ اضافه کرد: «همینطور که او متحول می شود، چیزهایی که رها می کند را نمیبیند، یعنی همان برخوردی را رها می کند که می گوید به هر بهایی شده نتیجه می‌گیرم، کاملا به نتیجه نهایی فکر می کند و نگران این نیست که در مسیر رسیدن به آن نتیجه چه کسانی را لگدمال میکند. علاوه بر این به خاطر اینکه او تا این حد نسبت به کسی که برایش اهمیت قایل است وفادار هم هست، خود را با انسانیتش کور کرده است.»

واتسون هم که نقشش را مارتین فریمن بازی می‌کند، در این فصل جدید بخشی متفاوت و پرنقص از شخصیتش را نشان می دهد. فریمن می گوید: «همیشه بازی کردن طیف‌های مختلف مردم جالب است. خیلی ها به طور قابل درکی می گویند جان شخصیتی قابل اطمینان و ثابت قدم است که در کل همینطور هم هست، اما او همچنین کسی است که ضعف هایی دارد و بعضی مواقع اشتباه می کند.»

یا همانطور که بوید هیلتون از مجله «هیت» که مسئولیت میزبانی این مباحثه را بر عهده داشت گفت، «دکتر واتسون یه خورده عوضی تر می‌شود.»

هر فصل «شرلوک» که به عنوان یک مینی سریال سه اپیزودی از شبکه بی‌بی‌سی وان در بریتانیا و پی‌بی‌اس در ایالات متحده روی آنتن می‌رود، در دو سوی اقیانوس آرام هواداران بسیار دارد.

مجموعه تلویزیونی بریتانیایی «شرلوک هولمز» داستان به‌روز شده داستان‌های کارآگاهی شرلوک هولمز اثر آرتور کانن دویل است. این اثر توسط استیون مفات و مارک گاتیس ساخته شده‌ و در آن بندیکت کامبربچ در نقش شرلوک هولمز و مارتین فریمن در نقش دکتر جان واتسون ایفای نقش می‌کنند. اولین سری از سه قسمت ۹۰ دقیقه‌ای این مجموعه در ژوئیه و اوت ۲۰۱۰ پخش شد. مجموعه دوم که دارای سه قسمت است نیز اوایل ۲۰۱۲ روی آنتن رفت. مجموعه سوم که دارای سه قسمت بود نیز در ژوئیه ۲۰۱۴ پخش شد.

اپیزود اول از فصل چهارم سریال «شرلوک» با عنوان «۶ تاچر» روز اول ژانویه روی آنتن می رود. این سریال که تا اینجا برنده ۱۲ جایزه بفتا، ۹ جایزه امی و یک جایزه پی بادی شده، به بیش از ۲۴۰ منطقه در سراسر جهان فروخته شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج