۴۵۲۸۸۵
۵۰۱۶
۵۰۱۶
پ

ربات‌ها سازنده آیفون های آینده اپل خواهند بود!

به نظر می‌رسد شرکت فاکس‌کان که از تامین‌کنندگان اصلی قطعات آیفون اپل به شمار می‌رود قصد دارد تا به جای استفاده از نیروی کار انسانی، به سراغ ربات‌ها برود.

وب سایت دیجی رو - مهتاب جهاندار: به نظر می‌رسد شرکت فاکس‌کان که از تامین‌کنندگان اصلی قطعات آیفون اپل به شمار می‌رود قصد دارد تا به جای استفاده از نیروی کار انسانی، به سراغ ربات‌ها برود.
ربات‌ها سازنده آیفون های آینده اپل خواهند بود!
آقای دای جیا پنگ (Dai Jia-peng)، از مدیران کمپانی فاکس‌کان، در مصاحبه‌ای با دیجی‌تایمز بیان داشته که این شرکت قصد اتوماسیون کارخانه‌های خود در سه فاز را داشته و در حال حاضر برخی قسمت‌ها نیز به طور کامل اتوماتیک شده‌اند.

این رویکرد برای ذخیره منابع مالی و افزایش سرعت عمل بوده که هر دو نقش بزرگی در پیشرفت کمپانی خواهند داشت. ابتدا فاکس‌کان ربات‌ها را جایگزین نیروی کار فردی می‌کند و موجب خواهد شد تا نیروی‌ انسانی در برابر فعالیت‌های خطرناک مصون بمانند.

ربات‌ها سازنده آیفون های آینده اپل خواهند بود!

در فاز دوم ربات‌ها وارد خطوط تولید کلی خواهند شد و در فاز سوم ربات‌ها به بخش کنترل کیفیت، بازرسی و تدارکات نیز وارد می‌شوند. همان‌طور که پیش‌تر گفته شد، برخی کارخانه‌های فاکس‌کان در حال حاضر به فاز سوم رسیده‌اند. از جمله می‌توان به کارخانه‌های چنگدو، شنژن و ژنگژو اشاره داشت که هم‌اکنون وارد فاز دوم و یا سوم شده‌اند. کارخانه ژنگژو تولیدکننده نیمی از آیفون‌های اپل است و در این کارخانه یک خط تولید با CNC اتوماتیک شروع به کار کرده است.

فاکس‌کان تاکنون ۴۰ هزار ربات را در کارخانه‌های خود مستقر کرده و هر سال ۱۰ هزار ربات دیگر نیز افزوده می‌شود. انتظار می‌رود در آینده این کمپانی با ذخیره منابع مالی خود به سود بالایی دست یابد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج