۴۵۵۵۴۸
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

با Buddy، ربات خانگی آشنا شوید

در حالیکه در چند سال گذشته همه سعی داشتند یک پهپاد داشته باشند، به نظر می رسد که از این پس این روند رو به تغییر است. پهپاد وسیله خیلی هیجان آوری نیست و شاید امسال در اختیار داشتن یک ربات به روند محبوب تبدیل شود.

وب سایت تک شات: در حالیکه در چند سال گذشته همه سعی داشتند یک پهپاد داشته باشند، به نظر می رسد که از این پس این روند رو به تغییر است. پهپاد وسیله خیلی هیجان آوری نیست و شاید امسال در اختیار داشتن یک ربات به روند محبوب تبدیل شود.
با Buddy، ربات خانگی آشنا شوید
با همین ذهنیت نیز Blue Frog Robotics از کشور فرانسه ربات خود موسوم به Buddy را معرفی کرده است، رباتی همراه که ادعا می شود قادر است کیفیت زندگی روزمره شما را ارتقا بخشد. ظاهر این ربات بیشتر به یک اسباب بازی بامزه شباهت دارد تا وسیله ای جدی مانند پهپاد. عدم وجود بازو در این ربات که با چشمان گرد و درشت خود به شما می نگرد نیز می تواند در ابتدا عاملی دلسردکننده باشد.

Buddy از سیستم کدنویسی متن باز برخوردار است که امکان شخصی سازی را به این ربات می دهد. از آنجایی که این ربات بر اساس پلتفرم متن باز ساخته شده و به توسعه دهندگان سراسر دنیا اجازه می دهد اپلیکیشن های مورد نظر خود را برای Buddy طراحی کنند، باید گفت که این ربات نخستین گام در برقراری دموکراسی در دنیای روباتیک است.

و اما ویژگی های قابل ذکر بادی کدامند؟ این ربات می تواند از خانه شما محافظت کند، در تهیه یک غذای جدید به شما کمک کند، یا با استریمینگ ویدیو و موزیک اعضای خانواده را سرگرم کند. بادی همچنین می تواند به عنوان ساعت و تقویم در خدمت شما باشد، و قادر است با بسیاری دیگر از تجهیزات خانه هوشمند تعامل داشته باشد. لازم به ذکر نیست که در زمان عدم حضور شما در منزل، Buddy می تواند به عنوان دوربین های امنیتی ایفای نقش کند.

Buddy بیش از ۵ کیلوگرم وزن دارد، با هر بار شارژ بین ۸ تا ۱۰ ساعت کار می کند و از یک نمایشگر ۸ اینچی به جای "صورت" برخوردار است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج