۴۵۳۰۰۰
۵۰۲۵
۵۰۲۵
پ

مبارزه ای برای برافروختن بزرگترین آتش در هلند

در آخرین روزهای سال تا نیمه شب ۳۱ دسامبر، دو تیم هلندی در ساحل شمالی اسخیفنینگن برای عنوان بزرگترین آتش در هلند به رقابت می پردازند.

برترین ها: در آخرین روزهای سال تا نیمه شب ۳۱ دسامبر، دو تیم هلندی در ساحل شمالی اسخیفنینگن برای عنوان بزرگترین آتش در هلند به رقابت می پردازند. سنت قدیمی و افتخار و غرور این عنوان، احساسات را برانگیخته نگه می دارد و شرکت کنندگان مشتاقانه جعبه های چوبی و تخته ها را تا بالاترین ارتفاع ممکن روی هم می چینند. این نبرد دیدنی تنها توسط مناطق نزدیک مشاهده نمی شود، بلکه گردشگران از سراسر آمریکا، آلمان، فرانسه و انگلستان برای تماشای شعله های عظیم آتش می آیند. قبل از اینکه آتش در نیمه شب ۳۱ دسامبر روشن شود، برنامه هایی توسط هنرمندان و نمایش های آتش بازی اجرا می شود.

سنت روشن کردن آتش برای جشن گرفتن رویدادهای مهم به چندین قرن پیش باز می گردد. در اسخیفنینگن، اولین آتش بزرگ بعد از کریسمس احتمالا حدود سال 1850 روشن شده است. بعد از جنگ جهانی دوم، لاهه مرکز جشن سال نو شد. در آن زمان گروه هایی از جوانان مسابقه ای برای پیدا کردن درخت کریسمس ترتیب می دادند، حتی دعوا بین گروه های رقیب باعث جراحت می شد. پلیس سعی کرد با تعیین شش مکان برای روشن کردن آتش، اوضاع را تحت کنترل خود درآورد. اما جمعیت همچنان به یاغی گری و سرکشی ادامه دادند و هچیزی قابل احتراق را داخل آتش می انداختند، از درختان کریسمس گرفته تا لاستیک و مبلمان. این رفتار خطر آتش سوزی را افزایش می داد، علاوه بر این جوانان مست باعث مشکلاتی در منطقه می شدند که نیروی پلیس را مجبور کرد همه فعالیت های آتش افروزی در ساحل شمالی را محدود کند.
شهر پیشنهاد کرد که آن ها می توانند آتشی به هر ارتفاع و بزرگی که می خواهند بسازند به شرطی که درگیری و مبارزه بین خودشان را متمدنانه و سازمان یافته و در ساحل نگه دارند. آن ها فقط حق استفاده از جعبه های چوبی را داشتند و اجازه سوزاندن لاستیک و درختان کریسمس را نداشتند. بیشتر مردم فکر کردند که این قوانین بسیار محدود کننده است و هیجان شکار درختان کریسمس در محله ها و دیگر چیزهای قابل احتراق را از آن ها می گیرد. برخی محله ها یکی دوسال در این مراسم شرکت کردند و دیگر نیامدند. تنها دو گروه در این مراسم باقی ماندند و حالا هرکدام از محله ها که بخواهد در مراسم شرکت کند به یکی از این دو گروه می پیوندد.
مبارزه ای برای برافروختن بزرگترین آتش در هلند
مبارزه ای برای برافروختن بزرگترین آتش در هلند
مبارزه ای برای برافروختن بزرگترین آتش در هلند
مبارزه ای برای برافروختن بزرگترین آتش در هلند
مبارزه ای برای برافروختن بزرگترین آتش در هلند
مبارزه ای برای برافروختن بزرگترین آتش در هلند
مبارزه ای برای برافروختن بزرگترین آتش در هلند
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج