۴۵۳۱۳۴
۲ نظر
۵۰۱۱
۲ نظر
۵۰۱۱
پ

مشکلات اندروید ۷ کاربران را کلافه کرده است

گزارش هایی مبنی بر بروز مشکل در گوشی های هوشمند پیکسل و نکسوس با اندروید ۷٫۱٫۱ OS ارائه شده است که این مشکلات در رابطه با بلوتوث و باتری این دستگاه ها می باشد.

وب سایت کلیک: گزارش هایی مبنی بر بروز مشکل در گوشی های هوشمند پیکسل و نکسوس با اندروید ۷٫۱٫۱ OS ارائه شده است که این مشکلات در رابطه با بلوتوث و باتری این دستگاه ها می باشد.
مشکلات اندروید 7 کاربران را کلافه کرده است

با ارائه اندروید نوقا ۷٫۰ مشکلات زیادی در این سیستم عامل مشاهده شد که با ارائه شدن اندروید ۷٫۱ این صحبت بیان شد که بسیاری از مشکلات سیستم عامل قبلی برطرف شده است ولی باز هم در این به روز رسانی مسائل و مشکلاتی دیده شده است.

در اندروید ۷٫۰ ما شاهد تغییراتی در notification بودیم و در صفحه نمایش نیز تغییراتی ایجاد شد. در اندروید ۷٫۱ تغییرات بیشتری در این سیستم عامل به وجود آمد که در گوشی های هوشمند پیکسل و نکسوس دیده می شود. در این به روزرسانی قابلیت هایی نظیر به وجود آوردن کلیدهای میانبری برای باز کردن اپلیکیشن ها ارائه داده شده است.

مشکلات اندروید 7 کاربران را کلافه کرده است

مشکلات اندروید 7 کاربران را کلافه کرده است

داستان از جایی شروع می شود که یک زن و شوهر که از دستگاه های پیکسل و نکسوس استفاده می کرند با به روز رسانی دستگاه های خود به مشکلاتی برخورده بودند که از این مشکلات می توان به برقراری ارتباط با شبکه LTE اشاره کرد. علاوه بر مشلا اینترنتی که در این دستگاه ها به وجود آمده است، مسائلی نیز در رابطه با اتصال بلوتوث این دستگاه ها به وجود آمده است.

مشکلات اندروید 7 کاربران را کلافه کرده است

داستان جایی بالا گرفت که خشم کاربران بسیار شد و در توییتر و شبکه های اجتماعی شروع به ابزار خشم خود کردند و بسیاری از کاربران این مسئله را ابراز کرده بودند که از خرید خود پشیمان هستند و اگر بار دیگر قدرت انتخاب داشته باشند این دستگاه ها را انتخاب نمی کنند.

علاوه بر مشکلاتی که در برقراری ارتباط اینترنتی برقرار شده است کاربران از باتری این دستگاه ها نیز گلایه هایی کرده اند. گزارش های کاربران بر این اساس بوده است که باتری دستگاه با داشتن شارژ کافی ناگهان خاموش می شده است. علاوه بر عملکرد نادرست باتری، این دستگاه ها و به خصوص پیکسل در ماه های اخیر بسیار شاکی داشته اند. یکی از مسائلی که در گوشی هوشمند پیکسل بسیار دیده شده است، هنگ کردن این دستگاه ها است که در هنگام کار کردن با برخی برنامه ها دستگاه برای چند ثانیه هنگ می کند. بسیاری از کاربران این هنگ کردن را به اپلیکیشنی نسبت داده اند ولی در بسیاری از دستگاه ها نیز با پاک شدن اپلیکیشن های کند کننده، باز هم دستگاه هنگ می کرد.

مشکلاتی که در رابطه با بلوتوث ارائه شده است بیشتر در دستگاه های نکسوس مشاهده شده است و بیشتر کاربران نکسوس از اشکالات بلوتوث در این دستگاه ها گزارش داده اند.

مشکلات اندروید نوقا ۷٫۱٫۱ بسیار زیاد بوده است و هر روز به شاکیان این مسئله افزایش پیدا می کند، گوگل نیز نتوانست در پروژه پیکسل موفق باشد و این دستگاه ها دارای مشکلات بسیار زیادی هستند، شاید این مسائل در اندروید ۷٫۱٫۲ به خوبی و کاملاً برطرف شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • خانه

      واقعا؟؟؟؟

    • محمد

      اقا منsony z5دارم اپدیت کردم به7 لگ میخوره تو دوربینش وقتی باز میکنم واگر ن بهترین اندرویدی که دیدم نوقا هست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج