فیسبوک با داده‌های آفلاین کاربران چه می کند؟
متال تهران _ d
رستوران پارسیان_D
متال تهران _ d
رستوران پارسیان_D
کلینیک زیبایی پارسیس_f موبایل
متال تهران _ d
رستوران پارسیان_D
پارسیس - f تبلت
دکتر ولدخانی_1
اپیلاسیون نانا 1
دکتر استرکی_1
اپیلاسیون نانا 3
دکتر ولدخانی_3
دکتر استرکی_3
اپیلاسیون نانا 4
دکتر استرکی_4
دکتر ولدخانی_4
اپیلاسیون نانا 2
دکتر استرکی_2
دکتر ولدخانی_2
کلینیک زیبایی پارسیس_f
۴۵۵۰۰۸
۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۳
۲۶۱۴
وب سایت فیس بوک بعد از گوگل دومین مرجع جمع آوری داده و اطلاعات کاربران است، اما به نظر می رسد حجم داده هایی که مردم به صورت آنلاین در اختیار این شرکت قرار می دهند کافی نیست.
باشگاه خبرنگاران جوان: فیس بوک علاوه بر اینکه محبوب ترین شبکه اجتماعی جهان است یک رسانه تبلیغاتی و تجاری هم محسوب می شود. وب سایت فیس بوک بعد از گوگل دومین مرجع جمع آوری داده و اطلاعات کاربران است، اما به نظر می رسد حجم داده هایی که مردم به صورت آنلاین در اختیار این شرکت قرار می دهند کافی نیست.
 
 فیسبوک با داده‌های آفلاین کاربران چه می کند؟

در روزهای اخیر موسسه تحقیقاتی ProPublica گزارشی در وب سایتش منتشر کرده بود که مدعی است کمپانی فیس بوک از شرکت های شخص ثالث متعددی یاری می جوید تا با خریداری داده، اطلاعات بیشتری را در مورد کاربرانش در اختیارش قرار دهند. در حال حاضر کمپانی تحت مدیریت مارک زاکربرگ با 6 شرکت مستقل به نام های «Acxiom»، "اپسیلون"، "Experian"، "داده های ابری اوارکل"، "Trans Union" و "WWP" در جهت جمع آوری اطلاعات تجاری همکاری می نماید.

گفته می شود: این مجموعه اغلب داده های مرتبط با میزان درآمد و سرمایه مردم را هدف قرار می دهد و البته تنها به اطلاعات آنلاین محصور نمی شود، بلکه رفتارهای آفلاین کاربر نیز مورد بررسی و تحلیل قرار می گیرد.

لازم به ذکر است؛ کل دسته بندی هایی که توسط فیس بوک مورد کنکاش قرار می گیرند به رقمی معادل با 29 هزار موضوع می رسد تا تبلیغات و در نتیجه درآمدزایی برای این شبکه اجتماعی منفعت به مراتب بیشتری داشته باشد.
 
اگر از آن دسته از افراد هستید که سعی می کنید تا حد امکان اطلاعات خود را مخفی و خصوصی نگاه دارید، قطعاً عضو رسانه ای مانند فیس بوک نیستید؛ اما در هر صورت بهتر است بدانید یکی از اصلی ترین روش های درآمدزایی شبکه های اجتماعی نمایش تبلیغات مرتبط با خواسته های کاربر و همین طور فروش داده های مردم به سایر نهادها است.
مطالب مرتبط
نام:
* نظر:
تعداد کاراکترهای مجاز: 450
قوانین ارسال نظر
بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج
شیرآلات زمانی_1
استخدام_1
سفیر بار ساقدوش_1
شیرآلات زمانی_3
استخدام_3
سفیر بار ساقدوش_3
استخدام_4
سفیر بار ساقدوش_4
شیرآلات زمانی_4
سفیر بار ساقدوش_2
شیرآلات زمانی_2
استخدام_2
آیلین_فوتر موبایل کاشت ابرو
آیلین_تزریق چربی موبایل
شفا_فوترموبایل
پارسیس_فوتر موبایل ساختمان
موسسه خیریه زهرا_فوتر موبایل
تدبیرکالا_فوتر موبایل
قالیشویی ادیب_فوتر موبایل
فنی آتل_فوتر موبایل
رستوران پارسیان_فوتر موبایل
آیلین_فوتر موبایل بلفارو
کیان برنا_فوتر موبایل
قالیشویی محتشم کاشان_فوتر موبایل
شاخه نبات_ فوتر موبایل
قالیشویی نوین_فوتر موبایل
کلینیک النا_فوتر موبایل
کلینیک فرشته_فوتر موبایل
رستوران باغ بهشت_فوتر موبایل
دکتر عارفی - موبایل فوتر
قالیشویی ادیب_فوتر
شفا_فوتر
رستوران باغ بهشت _فوتر
آیلین_تزریق چربی
رستوران پارسیان_فوتر
کلینیک النا_فوتر
آیلین_فوتر بلفارو
قالیشویی محتشم کاشان_فوتر
پارسیس_فوتر ساختمان
موسسه خیریه زهرا_فوتر
شاخه نبات_ فوتر
فنی آتل_فوتر
کلینیک فرشته_فوتر
کیان برنا_فوتر
تدبیرکالا_فوتر
دکتر عارفی - فوتر
قالیشویی نوین_فوتر
آیلین_فوتر کاشت ابرو