۴۵۵۴۱۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

انریکه: اتلتیک بیلبائو همیشه ما را به دردسر انداخته

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در نشست خبری پیش از بازی با اتلتیک بیلبائو گفت: اتلتیک بیلبائو همواره با پرس سنگین خود، ما را به دردسر انداخته است.

خبرگزاری میزان: سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در نشست خبری پیش از بازی با اتلتیک بیلبائو گفت: اتلتیک بیلبائو همواره با پرس سنگین خود، ما را به دردسر انداخته است.
تیم فوتبال بارسلونا امشب (پنج‌شنبه) در دور رفت مرحله یک‌هشتم نهایی «کوپا دل ری» میهمان اتلتیک بیلبائو است. به همین دلیل لوئيز انریکه، سرمربی «آبی‌واناری‌ها» پس از پایان آخرین تمرین تیمش به جمع خبرنگاران رفت تا درباره بازی صحبت کند.

انریکه در حالی فردا در ورزشگاه «سن مامس» به میدان می‌رود که «سیلسن» را به دلیل مصدومیت و دنیس سوارز و الکس ویدال را به دلیل فنی در اختیار نخواهد داشت.

سرمربی بارسلونا درباره این بازی اظهار داشت: اتلتیک بیلبائو همواره با پرس سنگین خود، ما را به دردسر انداخته است. بازی بسیار نزدیکی را شاهد خواهیم بود. بازی‌ ما در لیگ را کاملاً به خاطر دارم که چقدر خوب بازی کردیم اما با این وجود، برای پیروزی خیلی به دردسر افتادیم. بیلبائو در تاریخ «کوپا دل ری» عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته است. ما کاملاً مشتاق بازی با چنین تیمی هستیم. هواداران بیلبائو، نقش ویژه‌ای در نتایج این تیم داشته‌اند و دارند.

انریکه درباره دروازه‌بان بارسلونا در بازی فردا گفت: چند روز است که تصمیمم را گرفته‌ام و خواهید دید «تراشتگن» درون دروازه می‌ایستد یا «ماسیپ». اول از همه این بازیکنان هستند که از ترکیب مطلع خواهند شد و اگر هم قرار به ایجاد تغییراتی باشد، آنها ابتدا در جریان قرار می‌گیرند ولی شما باید تا یک ساعت قبل از بازی منتظر بمانید.

سرمربی بارسلونا درباره تعطیلات بیشتر MSN و شرایط آنها در بازگشت به تمرینات هم تصریح کرد: مسی، نیمار و سوارز با شرایط بهتری نسبت به زمانی که تیم را ترک کردند، به تمرینات بازگشته‌اند. از عملکرد آنها در تمرینات کاملاً رضایت دارم؛ همانطور که همیشه داشته‌ام.

«لوچو» درباره آرزوهایش برای سال جدید میلادی خاطرنشان کرد: اول از همه آرزوی تندرستی دارم چون چیزی بالاتر از آن نیست. در عرصه ورزشی هم چیزی با آرزوی من عوض نمی‌شود و تیم‌هایی قهرمان می‌شوند که لیاقت آن را داشته باشند. عملکرد تیم در این ماه بر نتیجه انتهای فصل تأثیر زیادی دارد. قصد داریم در سال جدید هر روز بهتر از روز قبل باشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج