۴۵۵۹۵۷
۸ نظر
۵۰۶۵
۸ نظر
۵۰۶۵
پ

ماجرای فیلم ضرب‌ و شتم میوه‌ فروشان در تبریز

روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰ تبریز توضیحاتی را در خصوص ویدیوی منتشرشده از «ضرب‌وشتم میوه‌فروشان میدان صاحب‌الامر» منتشر کرد.

خبرگزاری ایسنا: روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰ تبریز توضیحاتی را در خصوص ویدیوی منتشرشده از «ضرب‌وشتم میوه‌فروشان میدان صاحب‌الامر» منتشر کرد.

در توضیحات روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰ آمده است:

پیرو ویدیوی منتشرشده در فضای مجازی مبنی بر «ضرب‌وشتم میوه‌فروشان میدان صاحب‌الامر» به اطلاع می‌رساند، عوامل شهرداری منطقه ۱۰ تبریز از ماه‌ها پیش، با ارائه تذکرات شفاهی و کتبی، خواستار رفع سد معبر عمومی از این مسیر شده‌ بودند.

شهرداری منطقه ۱۰ تبریز بارها در خصوص واگذاری فرصت کسب‌وکار به این افراد در میدان کاه، اعلام آمادگی کرده بود اما این افراد، هر بار، به فحاشی و رفتارهای ناشایست روی آوردند. در آخرین مورد از این رفتارهای خشونت‌آمیز، هفته گذشته این افراد، به دفتر خدمات شهری منطقه حمله‌ور شده و شیشه‌های این محل را شکستند.

لازم به ذکر است که افراد فوق‌الذکر، علاوه بر پیامدهای ترافیکی، عامل برخی معضلات اجتماعی در این مسیر نیز بودند. این معضلات به قدری مداوم و آزاردهنده بود که هیئت‌ امنای مسجد صاحب‌الامر بارها به‌صورت شفاهی و مکتوب از شهرداری منطقه و حتی فرمانداری، خواستار برخورد با این عوامل هنجارشکن شده بود.

از این رو، عوامل شهرداری منطقه ۱۰، پس از شش ماه، ظهر دیروز (پنج‌شنبه ۱۶ دی)، براساس مراجعات و شکایت‌های مستمر مردمی و برابر حکم قضایی، نسبت به جمع‌آوری سدمعبر خیابان دارایی دوم اقدام کرد. شهرداری منطقه ۱۰ با پیش‌بینی احتمال جنجال‌آفرینی میوه‌فروشان، اجرای حکم قانونی را در معیت عوامل محترم انتظامی در دستور کار قرار داد. طبق پیش‌بینی‌های صورت‌گرفته، میوه‌فروشان در مقابل حکم قانون، مقاومت و در ادامه، با لوله و داربست به عوامل شهرداری حمله کردند. در جریان این اتفاق، ضمن ضرب‌وشتم عوامل شهرداری، خودروی شهرداری و پلیس نیز تخریب شد. هم‌چنین یکی از همکاران شهرداری نیز به‌شدت مجروح شده و هم‌اکنون در یکی از بیمارستان‌های شهر بستری است. این رفتار به قدری دور از انتظار بود که واکنش عوامل انتظامی را نیز در پی داشت.

میوه‌فروشان، در پی فرصتی بودند تا با سوء‌استفاده از فضای عاطفی‌ی که عموماً در مورد این قشر حاکم است، به تمارض و متعاقب آن، تصویربرداری و جنجال‌آفرینی از ماجرا بپردازند.

روابط‌عمومی شهرداری منطقه ۱۰ ضمن تکذیب مجدد هر گونه برخورد فیزیکی با میوه‌فروشان صاحب‌الامر، خواستار انعکاس دقیق و منصفانه ابعاد مختلف اتفاق در فضای مجازی، به دور از تاثیرپذیری از فضای هیجانی و جنجالی است و در این خصوص، حق پیگیری قانونی برخی مطالب ناروای مجازی و خبری را بر خود محفوظ می‌داند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مردم چی؟ مردمم دروغ میگن؟ شهرداری داره چکار میکنه؟

    • بدون نام

      اخه کشور مگر قانون نداره مگر نیروی انتضامی نداره چرا شهرداریها برای خودشون نیرو درست کردن ومردمو مورد ضرب وشتم قرار میدن حتی بعضی جاها زندانم درست کردن

    • بدون نام

      دمشون گرم باید با شهرداری همین کارو کرد

    • بدون نام

      فردا راه میوفتن میان تهران

    • بدون نام

      دروغ گفته اید!؟ که منکه باور نمیکنم!!؟

    • توحید

      من خودم شاهد این ماجرام حقیقت اینه که شهرداری یه مشت اراذل واستخدام کرده از معتاد وچاقوکش و...تا با دستفروش ها برخورد کنن اگه سهم اونارو بدی باهات کاری ندارن نه اگه ندی قضیه میشه این ...!با اطمینان میگم ای نهایت بی شرفی است

    • آرش

      تا جایی که ما دیدیم، کلا مخالف فرمایشات آقای شهردار بوده، ریختن و زدن و داغون کردن، جالب اینه که به ...

    • بدون نام

      من حرفای توحید را قبول دارم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج