۴۵۶۷۳۸
۱ نظر
۵۰۱۱
۱ نظر
۵۰۱۱
پ

رونمایی از جاروبرقی رباتی سامسونگ

شرکت سامسونگ، جدیدترین مدل از سری ربات‌های جاروبرقی POWERbot خود را به نام VR۷۰۰۰ معرفی کرد. این مدل، دارای مکش قوی‌تر و طراحی باریکتر است.

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: شرکت سامسونگ، جدیدترین مدل از سری ربات‌های جاروبرقی POWERbot خود را به نام VR۷۰۰۰ معرفی کرد. این مدل، دارای مکش قوی‌تر و طراحی باریکتر است.
رونمایی از جاروبرقی رباتی سامسونگ

طراحی جدید برای مصرف‌کنندگانی انجام شده که به دنبال تمیزکاری اتوماتیک بهتر هستند. تحقیقات داخلی سامسونگ نشان داد ۳۹ درصد مصرف‌کنندگان آمریکای شمالی انتظار دارند جاروبرقی رباتی مکان‌هایی با دسترسی سخت را تمیز کند و مکش کافی داشته باشد که دیگر نیاز به جارو کشیدن دوباره نباشد.

قابلیت تمیزکاری لبه‌ها در این مدل به دستگاه امکان می‌دهد تا به ۱۵ میلی‌متری دیوار نزدیک شود. این قابلیت با قرار دادن جاروی ۲۸۸ میلی‌متری در قسمت جلویی دستگاه فراهم شده تا وقتی دستگاه به فاصله گفته شده از دیوار رسید، تمامی خاک و مو را جمع کند. به‌علاوه، قابلیت شاتر خودکار نیز باعث می‌شود در زمان رسیدن به نزدیکی دیوار، مانعی جلوی پراکنده شدن خاک را گرفته و لبه‌ها بیشتر تمیز شوند.

رونمایی از جاروبرقی رباتی سامسونگ

مدل POWERbot VR۷۰۰۰ مجهز به چند قابلیت هوشمند است که امکان فعالیت خودکار دستگاه را فراهم می‌کنند. با قابلیت‌های Visionary Mapping Plus و FullView Sensor ۲.۰، این دستگاه مسیرهای خانه را نقشه‌برداری کرده و به خاطر می‌سپارد و به این ترتیب تمیزکاری را بهتر انجام می‌دهد و می‌تواند در آینده خود را روی سطح هدایت کرده و در عین حال مسیر خود را حول موانع یا اجسام کوچک (کمتر از ۱۰ میلی‌متر) نیز تشخیص دهد.

قابلیت کنترل هوشمند برق دستگاه نیز امکان تنظیم خودکار میزان مکش و بهینه‌سازی عملکردهای تمیزکاری را بر اساس نوع سطح فراهم می‌کند. مثلا وقتی دستگاه از سطح چوبی به فرش یا موکت می‌رود، موتور میزان مکش را متناسب با آن تنظیم می‌کند. همانند بسیاری از دستگاه‌های خانگی سامسونگ،POWERbot VR۷۰۰۰ نیز امکان اتصال به اینترنت اشیاه را دارد و با یک برنامه به‌صورت کامل از راه دور قابل کنترل است.
با استفاده از یک گوشی هوشمند، کاربر می‌تواند دستگاه را روشن یا خاموش کرده، برنامه تمیزکاری به آن بدهد و سابقه تمیزکاری آن را نیز بررسی کند. به‌علاوه POWERbot VR۷۰۰۰ با برنامه Amazon Echo نیز سازگار است، لذا کاربر می‌تواند با فرامین صوتی آن را کنترل کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سعادت قمی

      کره جارو برقی رباتیک میسازه ما داریم با محصول صد سال پیش کره هنوز نوآوری میکنیم
      پراید نبود ایران چی داشت
      پراید زیر دریایی و پراید هلیکوپتر و شاتل پراید فقط مونده که ایران بسازه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج