۴۵۶۷۷۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

زیدان: حق رونالدو بیش از ۴ توپ طلا است

سرمربی کهکشانی‌ها پس از رسیدن به رکورد لوئیس انریکه برای ثبت بیشترین بازی متوالی بدون شکست از ستاره پرتغالی خود به طور ویژه تمجید کرد.

خبرگزاری تسنیم: با پیروزی خانگی ۵ بر صفر امروز (شنبه) تیم فوتبال رئال مادرید برابر گرانادا در هفته هفدهم لالیگای اسپانیا، سی‌و‌نهمین بازی بدون شکست متوالی در کارنامه تیم تحت هدایت زین‌الدین زیدان به ثبت رسید تا این مرد فرانسوی از حیث ثبت بیشترین بازی بدون باخت متوالی در فوتبال اسپانیا با لوئیس انریکه، سرمربی بارسلونا برابر شود.

زیدان پس از این بازی به خبرنگاران گفت: ارائه چنین عملکردی آسان نیست. با قدرت پا به میدان گذاشتیم و بلافاصله گل زدیم و همیشه وقتی اینگونه بازی را آغاز کنید، کارتان آسان‌تر می‌شود. خیلی زود برابر تیمی دفاعی به گل رسیدیم. کاری که بازیکنانم در این بازی انجام دادند، آسان نیست اما ما باید به کارمان ادامه دهیم. من راضی‌ام. فکر می‌کنم که ما الان در بهترین دوران خود از زمان آغاز مربیگری‌ام در رئال مادرید هستیم.

پیش از بازی کریستیانو رونالدو از چهارمین توپ طلایش رونمایی کرد. زیدان در تمجید از ستاره پرتغالی تیمش هم اظهار داشت: افتخارات کریستیانو از همه ما بیشتر است. او واقعاً بازیکن خوبی است. شاید حقش باشد که بیش از چهار توپ طلا دریافت کند. کاری که او دارد انجام می‌دهد تحسین برانگیز است. من از او راضی‌ام و لیاقت این جایزه را هم دارد. من و دیگر کسانی که کنارش ایستاده بودیم (فیگو، اوون و رونالدوی برزیلی) یک یا دو توپ طلا داریم. کاری که ما در مراسم رونمایی رونالدو از توپ طلای چهارمش در سانتیاگو برنابئو انجام دادیم پیش از این کم‌سابقه بود اما همه چیز خوب پیش رفت.

زیدان درباره نوار بازی‌های بدون شکست متوالی تیمش هم عنوان کرد: این نتیجه کار خوب و سختکوشی بازیکنان است. در هر بازی، بازیکنان ما با تمام وجودشان، با دقت و با تمرکز تلاش می‌کنند.

مصدومیت ایسکو موضوع دیگری بود که زیزو به آن اشاره کرد و گفت: فکر می‌کنم که ضربه سنگینی از بازیکنان حریف دریافت کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج