اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۵۷۲۷۴
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

شکایت از روترها و دوربین‌های ناامن D-Link

دی‌لینک D-Link به دلیل قادر نبودن به حمایت از مشتریان خود در برابر حملات هکری و آسیب‌پذیری روتر و دوربین‌های اینترنت اشیاء اش توسط FTC به دادگاه کشانده شد.

فارس: سخنگوی دی‌لینک ضمن رد این ادعا گفت بهترین و امن‌ترین روترها را ساخته‌ایم. دی‌لینک D-Link به دلیل قادر نبودن به حمایت از مشتریان خود در برابر حملات هکری و آسیب‌پذیری روتر و دوربین‌های اینترنت اشیاء اش توسط FTC به دادگاه کشانده شد.
شکایت از روترها و دوربین‌های ناامن D-Link

در شکوائیه کمیسیون تجارت فدرال آمده است صدها هزار مشتری روتر های دی‌لینک و دوربین‌های حوزه اینترنت اشیاء ساخت دی‌لینک به دلیل امنیت پایین دچار حملات متعدد هکری شده و این کمپانی نتوانسته است جلوی این رخنه‌ها و حملات را بگیرد.

روز 5 ژانویه شکایت‌نامه رسمی به دادگاه منطقه‌ای سان‌فرانسیسکو ارائه کرد و در آن یادآور شد دوربین‌های موسوم به IP Camera که برای اینترنت اشیاء ساخته‌شده، بدون امن سازی و رعایت اصول امنیت اطلاعات راهی بازار شده‌اند و حملات گسترده هکری در سال گذشته که باعث شد تا بخشی از اینترنت آمریکا و آن‌سوی آتلانتیک خاموش شود، این محصولات و روترهای حاوی حفره دی‌لینک بوده است که ضرر بزرگی را به کمپانی‌های حوزه اینترنت زد.

هکرها با حفره‌های موجود در روترهای دی‌لینک بدافزاری را روی آن پیاده‌سازی کردند و از راه دور ضمن حمله به قلب اینترنت، کشورهای دو سوی اقیانوس را دچار مشکل کردند.

جالب اینجاست که هکرها بادانش پایین و به دلیل آسیب‌پذیری فراوان محصولات دی‌لینک توانستند این حمله گسترده را با موفقیت انجام دهند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج