۴۵۸۱۶۶
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

Viki؛ دستیار صوتی جدید نوکیا!

خبر جدیدی منتشر شده که از ثبت یک نشان تجاری با نام Viki در اتحادیه اروپا خبر می‌دهد. ممکن است این نام دستیار شخصی مجازی جدید نوکیا باشد که از مدتی قبل مشغول کار روی آن است.

وب سایت تک شات: شرکت HDM دیروز از گوشی هوشمند اندرویدی جدیدی با برند نوکیا به نام نوکیا ۶ رونمایی کرد. قرار است این گوشی اوایل سال جاری میلادی به صورت انحصاری در چین و در سایت JD.com به علاقه مندان عرضه شود. اکنون خبر جدیدی منتشر شده که از ثبت یک نشان تجاری با نام Viki در اتحادیه اروپا خبر می‌دهد. ممکن است این نام دستیار شخصی مجازی جدید نوکیا باشد که از مدتی قبل مشغول کار روی آن است.
Viki؛ دستیار صوتی جدید نوکیا!

در شرح مشخصات محصول این درخواست ثبت نام تجاری، Viki به عنوان نرم افزاری برای خلق و ارزیابی دستیارهای وب و همراه شرح داده شده است، نرم افزاری که مبتنی بر دانش دیجیتال کار کرده و تمامی منابع اطالعاتی را در یک چت واحد و رابط کاربری صدا محور جمع آوری می‌کند.

اگر Viki یک دستیار صوتی جدید باشد، وارد میدان رقابتی با حضور سیری، Google Assistant، کورتانا، الکسا و Bisby خواهد شد، رقابتی که روز به روز تشدید می‌شود. هواوی اعلام کرده که در نسخه‌های بعدی پرچمداران آمریکایی خود از دستیار صوتی الکسای آمازون استفاده خواهد کرد. به این ترتیب نوکیا نیز با تکیه بر یک دستیار مجازی برای اسمارت فون‌های اندرویدی جدیدش، گوگل را به چالش خواهد کشید.

البته نباید این نکته را فراموش کنیم که شاید Viki یک دستیار مجازی نباشد و پروژه جدیدی است که نوکیا در حال توسعه آن است. اما انتخاب نام Viki تا حد زیادی یادآور یک دستیار صوتی شخصی مجازی است. در هر حال باید منتظر اخبار رسمی‌تر در این زمینه باشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج