جاباما
۴۵۸۱۶۹
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

آیفون ۱۰ ساله شد

روز نهم ژانویه سال ۲۰۰۷، استیو جابز به روی صحنه آمد و دستگاهی را معرفی کرد که به نماد بزرگترین کمپانی تکنولوژی دنیا تبدیل شد: آیفون. حالا و دقیقا ده سال پس از آن تاریخ، اپل یاد آن رویداد در Macworld ۲۰۰۷ را گرامی میدارد.

وب سایت تک شات: روز نهم ژانویه سال ۲۰۰۷، استیو جابز به روی صحنه آمد و دستگاهی را معرفی کرد که به نماد بزرگترین کمپانی تکنولوژی دنیا تبدیل شد: آیفون. حالا و دقیقا ده سال پس از آن تاریخ، اپل یاد آن رویداد در Macworld ۲۰۰۷ را گرامی میدارد و از "محصول انقلابی" یاد می کند که استیو جابز وعده داده بود و خاطره سخنرانی معروف جابز که در طی آن آیفون برای نخستین بار رونمایی شد را زنده نگه می دارد.
آیفون 10 ساله شد

این محصول آیفون نام گرفت، اما جابز این دستگاه جدید اپل را محصولی سه در یک نامید: "آیپادی با نمایشگری بزرگ و بهره مند از کنترل های لمسی، یک گوشی موبایل انقلابی و تحولی در دستگاه های ارتباط اینترنتی." شاید ده سال از زمان ارایه آن سخنرانی گذشته باشد و آیفون نیز از آن زمان دستخوش تغییرات زیادی شده باشد، اما ایده ای که جابز از کاربری این وسیله داشت هنوز صحت دارد. این محصول علاوه بر ایفای نقش به عنوان یک تلفن، طبق گفته جابز، وسیله ای برای پخش ویدیو، پادکست و برنامه های تلویزیونی، انتقال بوک مارک های مرورگر و سینک کردن عکس ها است.

آیفون 10 ساله شد


سایت اصلی آیفون اپل منعکس کننده ایده ی "سه در یک" جابز است. در آن زمان، این ایده بسیار بلندپروازانه به نظر می رسید - یک کامپیوتر تمام عیار در جیب شما - اما گذر زمان درستی چشم انداز جابز را ثابت کرده است. در واقع آیفونی که جابز در سال 2007 توصیف کردشباهت بیشتری به آیفون 7 امروزی دارد تا آنچه در آن زمان رونمایی شد: دستگاهی با نمایشگری بزرگ که می تواند به سادگی موزیک و ویدیوها را با استفاده از اپلیکیشن هایی که برای سیستم عامل iOS توسعه یافته اند پخش کند.

این دستگاه هنوز هم مهمترین محصول اپل است و مدیر عامل اپل، تیم کوک، نیزدر پستی که به مناسبت این روز منتشر کرده نوشته: «آیفون بخشی مهم از زندگی مشتریان ماست، که امروز بیش از هر زمان دیگری ارتباط، سرگرمی، کار و زندگی ما را تحت الشعاع قرار می دهد.»

کوک همچنین ازاین مناسبت استفاده کرده و وعده داده که در آینده اپل ایده های جدیدتری را عملی میکند: «آیفون در دهه اول حیات خود استانداردی را برای موبایل ها خلق کرد و ما هنوز در ابتدای راه هستیم. هنوز خبرهای خوب زیادی در راه است.»

ممکن است این حرف صحت داشته باشد، اما بسیاری از طرفداران این برند هنوز هم اعتقاد دارند که سخنرانی آن روز جابز نقطه عطف اصلی اپل بوده است - جایی که این کمپانی کنترل صنعت تکنولوژی مدرن را به دست گرفت و موقعیت اسطوره ای جابز را رقم زد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج