۴۵۹۸۵۲
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

ویژگی های جدید گوشی های سونی در سال آینده

امروزه معدود گوشی هوشمندی را در بازار پیدا می کنید که دارای نمایشگری از جنس OLED باشد، و اگر شایعات در این زمینه صحت داشته باشند، آیفون های اپل در سال ۲۰۱۷ نیز به جمع این گوشی ها خواهند پیوست. با این حال، به نظر می رسد اپل تنها شرکتی نیست که چنین برنامه هایی دارد.

وب سایت تک شات: امروزه معدود گوشی هوشمندی را در بازار پیدا می کنید که دارای نمایشگری از جنس OLED باشد، و اگر شایعات در این زمینه صحت داشته باشند، آیفون های اپل در سال ۲۰۱۷ نیز به جمع این گوشی ها خواهند پیوست. با این حال، به نظر می رسد اپل تنها شرکتی نیست که چنین برنامه هایی دارد، چرا که به استناد گزارشی که به تازگی انتشار یافته ،شرکت سونی نیز قصد مشابهی دارد.
ویژگی های جدید گوشی های سونی در سال آینده

با این حال، برخلاف اپل که احتمالا قصد دارد طی سال ۲۰۱۷ به سراغ استفاده از این فناوری برود، تلاش های سونی در این زمینه پیش از عرضه گوشی های رده بالای این شرکت در سال ۲۰۱۸ به ثمر نخواهد نشست. این بدان معنا است که نباید انتظار استفاده از فناوری OLED در گوشی های سال ۲۰۱۷ این شرکت را داشته باشیم. همچون اپل، سونی نیز تاکنون به طور عمده وابسته به استفاده از نمایشگرهای LCD بوده است.

هنوز مشخص نیست که چه شرکتی مسئول تامین پنل های OLED برای سونی خواهد بود، یا اینکه خود سونی برنامه ای برای تولید آنها دارد یا نه. علاوه بر شایعات مربوط به نمایشگرهای OLED، گوشی های رده بالای سونی برای سال ۲۰۱۸ احتمالا دارای پردازشگرهایی با عملکرد بهبود یافته و عمر باتری طولانی خواهند بود. با این حال، به نظر می رسد هنوز زمان زیادی برای حدس و گمان ها درباره این گوشی ها پیش رو داریم.

در همین حال، سونی عمده تمرکز خود را از بازار گوشی های هوشمند برداشته است. این شرکت چندی پیش اعلام کرده که قصد ادامه فعالیت در کشورهایی مانند آمریکا، چین و هند را ندارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج