اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۶۰۶۴۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

آلونسو: گواردیولا فلسفه‌اش را تغییر نمی‌دهد

ستاره اسپانیایی بایرن مونیخ تاکید کرد که بازی کردن زیر نظر گواردیولا برای او یک افتخار بوده است. او گفت‌ که گواردیولا به فلسفه خود ایمان دارد و آن را تغییر نخواهد داد.

ایسنا: ‌به نقل از elsport، یکی از بازیکنانی که در دوران پپ گواردیولا راهی بایرن مونیخ شد ژابی آلونسو است. این بازیکن اسپانیایی بعد از درخشش در لیورپول و رئال‌ مادرید پیراهن بایرن را بر تن کرد و الان هم در این تیم بازی می‌کند.

این ستاره اسپانیایی بایرن مونیخ، بازی کردن زیر نظر گواردیولا را افتخاری بزرگ برای خود می‌داند. آلونسو گفت‌: دوست داشتم زیر نظر گواردیولا بازی کنم و به همین خاطر رئال را ترک کردم و راهی بایرن مونیخ شدم. گواردیولا، مربی بزرگ است. او به تفکرات و فلسفه خود ایمان دارد و آن را تغییر نخواهد داد.

منچسترسیتی با هدایت گواردیولا عملکرد خوبی در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس نداشته است. ستاره اسپانیایی بایرن مونیخ درباره وضعیت این تیم با گواردیولا گفت‌: من بر این باور هستم که منچسترسیتی هنوز در لیگ جزیره و لیگ قهرمانان اروپا از شانس‌های اصلی قهرمانی است.

ستاره اسپانیایی بایرن درباره دیدار حساس منچستریونایتد برابر لیورپول در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس گفت‌: برای هواداران لیورپول هیچ چیزی مهم‌تر از پیروزی برابر منچستریونایتد نیست. در دوران حضورم در لیورپول شانس پیروز شدن در اولدترافورد را نداشتم اما اگر بتوانیم این بار یونایتد را شکست دهیم بهترین هدیه را به هواداران داده ایم. پیروز شدن در اولدترافورد به معنای توانایی لیورپول در کسب عنوان قهرمانی است.

لیورپول با هدایت یورگن کلوپ در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر انگلیس عملکرد خوبی از خود نشان داده است. قرمز پوشان آنفیلد با ۴۴ امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی جای دارند و با تیم صدرنشین چلسی پنج امتیاز اختلاف دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج