۴۶۰۹۳۴
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

طنز؛ درستش کردیم رفت

شنیده ام که آقای پزشکیان گفته اند: «آیا ب. ز. همه این پول ها را تنهایی خورده؟» من واقعا از این مدل طرح سوال کردن آقای پزشکیان رضایت دارم، چون جوری این جمله را گفته اند که آدم نمی فهمد جمله شان اعتراضی است یا تعجبی! و نکته بعد هم اینکه آیا ایشان پاسخی هم برای پرسششان پیدا کرده اند یا نه. به هر حال، من خودم به شخصه یک پرتقال ساده هم تنهایی از گلویم پایین نمی رود و معتقدم خوردن آن همه پول هم حتما تنهایی حال نمی داده! مگه نه؟

ماهنامه خط خطی - حسن غلامعلی فرد: شنیده ام که آقای پزشکیان گفته اند: «آیا ب. ز. همه این پول ها را تنهایی خورده؟» من واقعا از این مدل طرح سوال کردن آقای پزشکیان رضایت دارم، چون جوری این جمله را گفته اند که آدم نمی فهمد جمله شان اعتراضی است یا تعجبی! و نکته بعد هم اینکه آیا ایشان پاسخی هم برای پرسششان پیدا کرده اند یا نه. به هر حال، من خودم به شخصه یک پرتقال ساده هم تنهایی از گلویم پایین نمی رود و معتقدم خوردن آن همه پول هم حتما تنهایی حال نمی داده! مگه نه؟

من در حال بالا و پایین کردن سایت ها بودم که خواندم آقای حجاریان فرموده اند: «ترامپ و خانواده اش شبیه حرم سراهای دوران قاجار هستند.» من ضمن اعلام رضایت از این تشبیه سازی، خواستم بپرسم منظور آقای حجاریان ساختمان حرم سرا بوده یا متعلقات درونش. همچنین، من چند تا عکس از حرم سراهای خاندان قاجار را مشاهده کردم، اما نفهمیدم کدام یک از افراد مرد هستند و کدام زن. ممنون می شوم اگر آقای حجاریان زحمت بکشند و شفاف سازی کنند و بگویند دقیقا همسر و دختر ترامپ شبیه کدام یک از سبیلوهای حاضر در عکس ها هستند.

شنیده ام که احسان خواجه امیری گفته است: «چند ماه ایران نبودیم، جاسوئیچی شدیم.» خواستم به ایشان خوشامد بگویم و همچنین عرض کنم که عزیزم، بر و خدا رو شکر کن که چند ماه نبودی و چاسوئیچی شدی، من خودم چندنفر رو می شناسم که سه چهار هفته نبودن و به محض اینکه برگشتن گوشتِ قُر... (ادامه صدای پیام رسا نیست!)

سلام ننه. ببخشید که مزام شدم. من اولا می خواستم از حذف یک صفر از واحد پول ملی تشکر کنم و همچنین در خواست کنم که حالا که مسئولین بدنشون گرمه و دارن صفرها رو حذف می کنن، اگر امکانش هست یک صفر هم از جلوی سنِ من کم کنند. پیرشی الهی ننه.

آقا، من خیلی خوشحال و راضی ام. در خبرها خواندم که آقای طیب نیا گفته است: «مردم نتیجه رشد اقتصادی را به زودی می بینند.» من وقتی این خبر را خواندم، آن قدر خوشحال شدم که نشستم و زل زدم به جیب و چرخه اقتصاد و منتظرم تا رشدش را ببینم. اما از بس زل زدم چشم هایم آب آورده است و می سوزد. ممنون می شوم اگر مسئولین مشخص کنند که دقیقا چه زمانی شاهد رشد اقتصادی خواهیم بود. به خدا چشممون به رشدش خشک شد!

باخبر شدم که استاندار تهران گفته است: «کیفیت آب تهران پایین بود، درستش کردیم.» من وقتی این خبر را خواندم، یاد پدربزرگم افتادم که هر وقت ما را تنبیه می کرد، به مادرمان می گفت: «بچه ات بد بود، درستش کردم.» حدس می زنم استاندار تهران آب تهران را تنبیه کرده و گفته است: «به ت کلر نمی زنم، تا آدم شی.» شاید برای همین است که هر وقت یک لیوان آب می خورم، کلیه ام سنگ ساز می شود!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج