۴۶۸۳۲۷
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

طنز؛ مدیریت تکذیب در نطفه

این مطلب را در حالی آغاز می‌کنیم که پرونده حادثه تلخ پلاسکو همچنان باز است. در واقع دوستان خیلی سعی می‌کنند بسته شود اما خب هِی نمی‌شود. چرا که خبرها بسیار ضد و نقیض است و هر خبر در همان نطفه تکذیب می‌شود.

وحید میرزایی در ضمیمه طنز روزنامه قانون نوشت:

این مطلب را در حالی آغاز می‌کنیم که پرونده حادثه تلخ پلاسکو همچنان باز است. در واقع دوستان خیلی سعی می‌کنند بسته شود اما خب هِی نمی‌شود. چرا که خبرها بسیار ضد و نقیض است و هر خبر در همان نطفه تکذیب می‌شود. یعنی طوری شده است که تعداد تکذیب‌های خبر از خود خبرها بیشتر شده. مثلا در طول یک ساعت، 6 خبر در مورد این حادثه روی خروجی خبرگزاری‌ها قرار می‌گیرد اما در همان یک ساعت، آقای ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی 8 تا 10 بار تکذیب می‌کند. خود تکذیب‌ها گیج و سردرگم شده‌اند دقیقا مال کدام خبرند. علی‌ای‌حال به این بهانه در این ستون به نوع خاصی از مدیریت و انواع آن که در کشور ما بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد، می‌پردازیم.

مدیریت به روش شهرداری:

این روش که در اصول مدیریت کلان به روش مدیریت گازانبری هم شناخته می‌شود یکی از کارآمدترین شیوه‌های مدیریت است. در این روش ابتدا اجازه می‌دهند کاربر (در اینجا دستفروشان، دانشجوها، اصناف و...) خیلی عادی به کار و فعالیت خود ادامه دهد. پس از اینکه همه چیز عادی جلوه کرد و اوضاع آرام شد، به ناگاه مدیریت وارد عمل می‌شود و به شکل جهادی همه را از کف خیابان جمع می‌کند. به این صورت شهر از لوث وجود این عناصر پاک می‌شود و مردم عزیز هم در کنار بیلبوردهای زیبای شهر اوقات خوشی را سپری کرده و به آرامش واقعی دست می‌یابند.

مدیریت به روش دولت قبل:

این نوع مدیریت که به پاس زحمات رییس دولت قبل به روش میم.الف نیز شهرت دارد، سال‌ها مبنای تمام تصمیم‌گیری‌های اقتصادی کشور بود. در این نوع مدیریت پیچیده، آقای «خ.م» با کمک «س.غ» و «ف.ک» با دریافت وام کلان از «ج.ی» یک شرکت در مالزی می‌زدند که پس از اینکه «ب.ز» و «الف.ن» صادرات نفت را از کشورهای ثالث انجام دادند، پول‌ها به کمک مدیر عامل بانک واسطه یعنی «ل.ک» به بانک مالزی واریز شود. به‌طور خلاصه نقش اصلی در این نوع مدیریت را یک سری حروف روی کیبورد کامپیوتر بر عهده داشتند.

مدیریت به روش صدا و سیما :

ایرانیان سلام. به خبری که هم‌اکنون به دست ما رسید، توجه فرمایید. طی سانحه برخورد دو قطار مسافربری، 200 نفر از هموطنان مصدوم شدند.

شبکه خبر: یک گوزن کوهی ایرانی در پدیده‌ای نادر، توسط یک کروکودیل باردار شده و یک دختر و یک پسر به دنیا آورد. این اتفاق که عجیب‌ترین پدیده دنیاست، هیچ وقت در کشورهای غربی رخ نمی‌دهد و این دستاورد بزرگی است چراکه آن‌ها اصلا گوزن کوهی ایرانی ندارند و نهایتا کروکودیل دارند که او نیز به تنهایی کاری از دستش برنمی‌آید.

به ادامه اخبار توجه فرمایید. سقوط یک هواپیما در ایالت بوستون آمریکا جان 1200 مسافر مظلوم و بی‌دفاع را گرفت. کارشناسان داشتن روحیه جهان‌خواری و زیاده‌خواهی خلبان و عدم کنترل آن به دلیل فساد گسترده در غرب را عامل این فاجعه انسانی دانستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج