۴۶۸۳۹۸
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

طنز؛ سایز بندی بدهکاران بانکی!

بدهکاران بانکی، براساس میزان بدهی‌شان به سیستم بانکی، دارای سایزبندی می‌شوند!

ضمیمه طنز روزنامه قانون:

از آخرین لیوانِ آب

زاینده رود تا سایز بندی

بدهکاران بانکی!

بدهکاران بانکی، براساس میزان بدهی‌شان به سیستم بانکی، دارای سایزبندی می‌شوند!

سخنگوی بانک مرکزی در خبری اعلام کرد از این به بعد، بدهکاران بانکی به این دسته بندی‌ها تقسیم می‌شوند: «بدهکاران بانکی اسمال، بدهکاران بانکی مدیوم، بدهکاران بانکی لارج، بدهکاران بانکی دو ایکس لارج و بدهکاران بانکی سه ایکس لارج!» سخنگوی بانک مرکزی پس از اعلام این خبر ابراز امیدورای کرد خبرنگاران از این به بعد هی از او نپرسند که بدهکار جدید بانکی چقدر بزرگ یا کوچک است و خبرنگاران، خودشان براساس میزان بدهکاری فرد، سایزش را درآورند!

یک روح ترسناک، آرامش شهر واشنگتن را برهم زد! بر اساس گزارش‌های رسیده، این روح ابتدا وارد یک فست فود شد و مشتریانی که مشغول خوردن پیتزا بودند را طوری ترساند که گوشت تن‌شان آب شد. این روح سپس به یک مرکز خرید وارد شد و خانم‌های در حال خرید را به نحوی ترساند که هر کدام دو سایز کم کردند. این روح ترسناک می‌خواست باز هم مردم را بترساند که با تشویق خانم‌های سایز‌کم‌کرده و فست‌فود‌خورهای چاقِ لاغر‌شده مواجه شد که از او به خاطر این که آن‌ها را به این سرعت لاغر کرده بود، تشکر می‌کردند!

روح مورد نظر با ناراحتی و در حالی‌که زیر لب می‌گفت: «ای بخشکی شانس! این‌ها هم ما رو جدی نگرفتن!» قصد ترک کردن محل را داشت که یکی از حاضران از وی پرسید: «ای روحی که این قدر غمگینی... حداقل اسمت را بگو!» و روح گفت: «روح برجام! شما آمریکایی‌ها کلا با من مشکل دارین مثل این که! یه بار نشد یکی‌تون من رو جدی بگیره!»

دکتر عارف پس از چهل سال، در مقابل چشمان حیرت‌زده خبرنگاران سکوتش را شکست! ولی در حالی‌که شکسته‌های سکوتش را جمع می‌کرد، با صدایی بغض‌آلود به خبرنگاران گفت: «این گوشی موبایل رو چهل و خرده‌ای سال قبل خریده بودم و چون همیشه سایلنتش می‌کردم، اسمش رو گذاشته بودم سکوت! ولی حالا سکوتم بعد از چهل و خرده‌ای سال از دستم افتاد و صفحه‌اش شکست! همه‌اش هم تقصیر شما خبرنگارهاست... این قدر هی سوال پرسیدین که من موقع سکوت کردن در مقابل‌شان، هول شدم و موبایلم از دستم افتاد و شکست!»

آب زاینده رود بالاخره به اصفهان رسید. متاسفانه این آب قبل از آنکه توسط مردم اصفهان، خوب از نزدیک دیده شود، توسط یکی از مسئولان آب منطقه‌ای اصفهان که برای انتقال این آب زحمات زیادی کشیده و خسته شده بود، تا ته نوشیده شد و مشاهده لیوان بعدی آب زاینده رود، رفت تا سال دیگر همین موقع!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج