۴۶۸۵۰۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

زاکربرگ: تصمیمی برای رئیس‌جمهور شدن ندارم

در طی چند هفته اخیر، شایعاتی در خصوص تصمیم مارک زاکربرگ، مدیرعامل موفق کمپانی فیس بوک برای نامزدی در دوره بعدی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در فضای وب منتشر شده بود که امروز، زاکربرگ آب پاکی را بر روی دست همگان ریخت و تمامی این شایعات را رد کرد.

وب سایت تک شات: در طی چند هفته اخیر، شایعاتی در خصوص تصمیم مارک زاکربرگ، مدیرعامل موفق کمپانی فیس بوک برای نامزدی در دوره بعدی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در فضای وب منتشر شده بود که امروز، زاکربرگ آب پاکی را بر روی دست همگان ریخت و تمامی این شایعات را رد کرد.
زاکربرگ: تصمیمی برای رئیس‌جمهور شدن ندارم

وی با بی پایه و اساس خواندن این حرف و حدیث ها، عنوان کرد که هیچ تمایلی برای تصدی گری سمت ریاست جمهوری کشور آمریکا ندارد و در عوض، تمرکز خود را بر روی توسعه هر چه بیشتر کمپانی فیس بوک معطوف خواهد کرد. زاکربرگ در ادامه افزود که قصد دارد تا فعالیت های بنیاد خیریه چن و زاکربرگ (CZI) را که در زمینه تحقیقات و پژوهش های علمی و به منظور کمک به بشریت فعالیت می کند، گسترش دهد.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص احتمال نامزدی در دوره بعدی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پرسیده شد، واژه «نه» را به کار برد و افزود: «چنین اخبار و شایعاتی به هیچ عنوان صحت ندارد چرا که من، تمرکزم را بر روی ساخت و گسترش اجتماعمان در شبکه اجتماعی فیس بوک معطوف کرده ام و برنامه هایی را نیز برای اجرا در بنیاد خیره چن و زاکربرگ در سر دارم.»

به عقیده زاکربرگ، فیس بوک یک اجتماع جهانیست که نقشی تاثیرگذار را بر روی زندگی میلیون ها انسان کره زمین ایفا می کند و همواره به عنوان ابزاری مهم و نافذ، در شکل دهی به مسائل مختلفی که مورد توجه جهانیان است، مورد استفاده قرار می گیرد.

در هر صورت، می توان انتشار چنین شایعاتی را شیطنت برخی رسانه ها دانست که نمی توانند ترامپ را به عنوان فرد اول کشورشان بر صندلی ریاست جمهوری ببینند و از این رو، سعی دارند تا با مطرح کردن نام چهره های بزرگ و محبوبی همچون زاکربرگ، جوی را علیه دونالد ترامپ به راه بیاندازند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج