۴۶۸۹۵۸
۱ نظر
۵۲۰۷
۱ نظر
۵۲۰۷
پ

پای «محله گل و بلبل ۲» به دندانپزشکی باز شد!

قسمتهای جدیدی از مجموعه تلویزیونی «محله گل و بلبل۲» امروز پنجشنبه و فردا جمعه ساعت ۱۹ روی آنتن شبکه دوم سیما می رود.

بانی فیلم: قسمتهای جدیدی از مجموعه تلویزیونی «محله گل و بلبل۲» امروز پنجشنبه و فردا جمعه ساعت ۱۹ روی آنتن شبکه دوم سیما می رود.
پای «محله گل و بلبل 2» به دندانپزشکی باز شد!

به گزارش روابط عمومی پروژه،موضوع این قسمت از سریال «محله گل و بلبل۲» بهداشت دهان و دندان است.دراین داستان که طی بخشهای ۲۲ و ۲۳ امروز و فردا روی آنتن می رود،خواهیم دید: داور بابا با ارتودنسی دندانهایش مشکل دارد و یاور بابا با هر روز مسواک زدن.برفک که از قضیه سر درآورده،با بدجنسی خودش را به شکل یک خانم معلم قلابی در می آورد که دندانهایش ارتودنسی دارد و به آندو نزدیک می شود.برفک در ظاهر این خانم معلم قلابی به داور می گوید اگر سیمهای ارتودنسی دندانهایش را باز نکند،باید تا آخر عمر آنها را به دندان داشته باشد و با آرزویش که گزارشگری فوتبال می باشد خداحافظی کند!او همچنین به یاور می گوید جای مسواک زدن از آبنباتهای خوشمزه استفاده کند تا همیشه دهانی خوشبو داشته باشند! این دروغهای برفک ادامه پیدا می کند تا اینکه…

«محله گل و بلبل۲» به تهیه‌کنندگی مسلم آقاجان‌زاده،کارگردانی احمد درویشعلی پور،بازی داریوش فرضیایی در نقش عمو پورنگ و نویسندگی محمد درویشعلی پور هر روز ساعت ۱۹ روی آنتن شبکه دو می رود.این برنامه جمعه ها هم در دو باکس ساعت ۱۰:۲۰ تکرار و ساعت ۱۹ پخش جدیدی دارد.سازندگان سریال همچنان در لوکیشنهای این مجموعه که دکورهای متعددی در منطقه دهکده المپیک هستند،کار تصویربرداری را ادامه می دهند.

ماجراهای این سریال در یک محله خیالی و با حضور شهروندانی بامزه و متفاوت پیگیری می‌شود و با پرداختن به موضوعات اجتماعی می‌کوشد رفتارهای اجتماعی درست را به کودکان بیاموزد.

در این محله خیالی، داریوش فرضیایی،‌‌ بهنوش بختیاری،‌ نادر سلیمانی، سارا خوئینی ها،امیر نوری،ملیکا شریفی نیا، نعیمه نظام دوست، امیرمحمد متقیان،‌ ابراهیم شفیعی،فرهاد بشارتی،‌امیر سهیلی،جواد انصافی،آرش میراحمدی،مجید صیادی و (بازیگران خردسال) عرفان برزین،صدرا محرمی،آرشیدا سادات سید پور،ارمیا خندان و … بازی دارند.عروسک گردانان این برنامه فروزان بهرام پور،محمد اعلمی و عارفه عباسی هستند.همچنین شوکت حجت،سامان مظلومی و نازنین حقیری نیز به ترتیب صداپیشگی عروسکهای یاور،داور و باور را به عهده دارند.

سایر عوامل اصلی این مجموعه عبارتند از:طرح:محمدحسین خلیفه،مدیر تولید:علی رحیم زاده،مدیر تصویربرداری:محمود صالحی،صدابردار:بهروز عابدینی،طراح گریم: شهرام خلج،طراح صحنه و لباس: سحرگوران،طراح دکور:ارغوان شیبانی،اجرای دکور:رضا مفاخری،ساخت عروسک:محمد اعلمی،تدوین:امید شهلایی،آهنگساز :مهرداد نصرتی،طراح جلوه های ویژه:علی زارع،دستیار اول کارگردان و برنامه ریز:مجید موثق،منشی صحنه:بهاره حسینی،دستیاران کارگردان:سجاد قراگزلو،مهدا رضایی،عکاس:لیلا خوش کنار،تصویربرداران:شهریار کاووسی،شهروز کاووسی، مدیر تدارکات:پویا نوذری و مشاور رسانه ای:هادی داداشی.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مرجان

      شخصیت شیطانی برفک که به شکل آدم های مختلفی که عزیزان و نزدیکان بچه ها هستند، تغییر شکل می دهد بسیار بچه ها را دچار تعارض و دوگانگی شخصیت می کند و روح و روان پاک و معصوم شان را آسیب پذیر می نماید. از برنامه سازان این برنامه قشنگ خواهش می کنم در محتوا و روش این شخصیت دقت و تجدید نظر نمایند. ممنونم...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج