۴۷۱۱۵۴
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

قهوه قارچ، یک نوشیدنی فوق العاده در آینده

قهوه تولید شده از قارچ آخرین روند قابل ستابش بهداشت تغذیه می باشد. تحقیقات نشان داده است قهوه سوخت و ساز بدن را افزایش داده، از آلزایمر پیشگیری کرده و خطر ابتلا به افسردگی را کاهش می دهد. با این حال، قهوه قادر به تشدید بی خوابی و اضطراب می شود.

وب سایت زوم تک - مهگل آزاد: در حالیکه نخستین بار قهوه مملو از کره آمد، خبر رسیدن قهوه قارچ رسیده است. در حال حاضر، قهوه تولید شده از قارچ آخرین روند قابل ستابش بهداشت تغذیه می باشد. تحقیقات نشان داده است قهوه سوخت و ساز بدن را افزایش داده، از آلزایمر پیشگیری کرده و خطر ابتلا به افسردگی را کاهش می دهد. با این حال، قهوه قادر به تشدید بی خوابی و اضطراب می شود.
قهوه قارچ، یک نوشیدنی فوق العاده در آینده

سازندگان فنلاندی قهوه قارچ، Four Sigmatic، ادعا کرده است این نوشیدنی جدید را بدون عوارض جانبی کافئین می تواند به عنوان یک نوشیدنی روزمره عرضه کند. این نوشیدنی به تعبیر داوران "غنی" و "دلپذیر" بوده و ترکیبی مانند چای و قهوه می باشد.

Tero Isokauppila بنیان گذار شرکت Food Republic گفته است در حالی که ممکن است افراد با شنیدن ایده قهوه قارچ یک ابرویشان را بالا بیاندازند من امیدوارم نوشیدن این نوشیدنی جدید در آینده به عنوان امری عادی مانند ماهی خوردن تلقی شود.

Four Sigmatic، ادعا کرده است "قارچ دارویی" آن ها به گونه ای است که افراد پس از مصرف آن افزایش قدرت مغز و بهره وری را بدون هیچ گونه عوارض جانبی تجربه می کنند. این فرایند شامل میعان و خشک کردن انواع مختلف قارچ به عصاره است که به طور منظم با قهوه مخلوط می گردد.

اگر چنین روندی بر روی قارچ Maitake صورت گیرد سطح قند خون را تنظیم کرده و اگر روند مشابه روی قارچ Chaga صورت بگیرد به خاطر اسید قهوه موجب ناراحتی معده تان می شود. قارچ های Maitake قادر به رقیق کردن خون و کنترل فشار خون هستند که به خودی خود یک منبع دارویی محسوب می شوند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج