۴۷۱۲۹۵
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

آخرین تصاویر از ساعت هوشمند جدید ال جی

چند روز پیش در خبرها خواندیم که گوگل و ال جی قصد دارند روز ۹ فوریه، ۲۱ بهمن، و همزمان با عرضه اندروید ور ۲.۰ از دو اسمارت واچ جدید رونمایی کنند.

وب سایت تک شات: چند روز پیش در خبرها خواندیم که گوگل و ال جی قصد دارند روز ۹ فوریه، ۲۱ بهمن، و همزمان با عرضه اندروید ور ۲.۰ از دو اسمارت واچ جدید رونمایی کنند. اکنون علاوه بر اطلاعاتی که از مشخصات فنی ساعت های هوشمند ال جی که با همکاری گوگل ساخته شدند، به بیرون درز پیدا کرده؛ تصاویری نیز از مدل Watch Style منتشر شده که می تواند توجه علاقه مندان را به خود جلب کند.
آخرین تصاویر از ساعت هوشمند جدید ال جی

این تصاویر که امروز توسط افشاگر معروف دنیای فناوری در توییتر، یعنی Evan Blass منتشر شدند، نشان می دهند که اسمارت واچ Watch Style ال جی، همان طور که از اسمش هم مشخص است، ظاهری شیک و زیبا دارد. این محصول که نسبت به دیگر ساعت ال جی قرار است ارزان تر باشد، دارای حاشیه ای طلایی یا نقره ای است که بند چرمی همرنگ با حاشیه آن هم قابل تعویض است. شاید به چشم ما نیاید، اما این ساعت ظریف و باریک است، اما برای ورزشکاران چندان مناسب نیست.
اگر به عکس ها توجه کنید، هیچگونه امکانی برای ردیابی ضربان قلب در این ساعت وجود ندارد، البته حذف این مورد پیش بینی شده بود، اما واضح است که ال جی نسخه دیگری موسوم به Watch Sport را برای کسانی که دوست دارند تعداد دفعاتی که قلبشان در دقیقه می زند را بدانند، ارایه کرده است.

اما در خصوص قیمت این ساعت هوشمند باید بگوییم که قرار است قیمت پایه واچ استایل ۲۴۹ دلار باشد که قطعاً با تغییر رنگ و بندهای آن این قیمت بالاتر می رود. اگرچه این ساعت ارزان ترین اسمارت واچ اندرویدی جهان به حساب نخواهد آمد، اما برای آن هایی که به دنبال ساعتی زیبا مجهز به آخرین نسخه اندروید ور هستند، محصولی مناسب است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج