۴۷۱۳۷۱
۵۰۱۷
۵۰۱۷
پ

کاپشنی که می‌توانید از راه دور آن را گرم و آماده پوشیدن کنید

اگر به شدت سرمایی هستید، با فرا رسیدن فصل سرما، با مشکلات مختلفی رو به رو خواهید شد و مجبورید برای گرم نگه داشتن خود لایه لایه لباس بپوشید. اما اکنون کاپشن هوشمندی به نام Ravean Down ۲.۰ طراحی شده که احتمالا بسیاری از مشکلات سرمایشی شما را حل خواهد کرد.

وبسایت تک شات - منیره لطفی: اگر به شدت سرمایی هستید، با فرا رسیدن فصل سرما، با مشکلات مختلفی رو به رو خواهید شد و مجبورید برای گرم نگه داشتن خود لایه لایه لباس بپوشید. اما اکنون کاپشن هوشمندی به نام Ravean Down ۲.۰ طراحی شده که احتمالا بسیاری از مشکلات سرمایشی شما را حل خواهد کرد. با ما همراه باشید.

کاپشنی که می‌توانید از راه دور آن را گرم و آماده پوشیدن کنید

این کاپشن دارای بخش های گرم کننده در قسمت پشت، جیب، دستکش، سینه و پشت و پوشش ضد آب است. نسخه جدید این کاپشن (نسخه ۱.۰ آن پیش از این تولید شده بود) هم برای مردان و هم برای زنان طراحی شده است و می‌تواند شما را در محیط های تا دمای منفی ۴ درجه فارنهایت گرم نگه دارد. این کاپشن دارای قابلیت برای گرمایش از راه دور با استفاده از یک ریموت است.

توان مورد نیاز کاپشن برای گرمایش از باتری‌هایی تامین می شود که زیر بازوها تعبیه شده‌اند به این ترتیب مزاحم کاربر نبوده و دیده نمی‌شوند. کنترل کننده این کاپشن به شما امکان می دهد که تصمیم بگیرید جیب‌ها یا نوک انشگتانتان چه زمانی گرم شوند، علاوه بر این شما از میزان باتری باقی مانده نیز با خبر می شوید.

کاپشنی که می‌توانید از راه دور آن را گرم و آماده پوشیدن کنید

تمامی این قابلیت‌ها موجب سنگین شدن Ravean Down ۲.۰ نشده‌اند و این کاپشن تنها ۱۵۰ گرم وزن دارد به این ترتیب می‌توان آن را در سفرهای بسیار طولانی به راحتی حمل کرد. اگر به مکانی سفر می‌کنید که فاقد برق است، این کاپشن نقش شارژر را نیز برای گوشی هوشمندتان ایفا می‌کند.

قیمت این کاپشن به صورت تکی ۱۶۹ دلار است اما با پرداخت ۲۷۵ دلار می‌توانید از یک باتری ۱۰۶۰۰ میلی آمپر ساعتی، دستکش و کلاه قابل گرمایش و خود کاپشن بهره ببرید.
کاپشنی که می‌توانید از راه دور آن را گرم و آماده پوشیدن کنید
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج