اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۷۱۵۳۶
۳۳ نظر
۵۰۰۶
۳۳ نظر
۵۰۰۶
پ

فائزه هاشمی: مردان همگی متحجر هستند

نماینده مردم تهران در مجلس پنجم گفت: مردان همه متحجر هستند و تا زنان کاری نکنند چیزی به دست نمی‌آید.

خبرگزاری فارس: فائزه هاشمی نماینده مردم تهران در مجلس پنجم شورای اسلامی عصر امروز در نشست هم‌اندیشی نمایندگان زن ادوار، اظهار داشت: جریان ائتلاف اسلامی زنان که در زمان دولت احمدی نژاد تشکیل شد با حضور اصلاح‌طلبان و اصولگرایان فارغ از مسائل سیاسی، موارد و مسائل را بررسی و جلسات را برگزار می‌کردند که عملکرد خوبی داشت.

وی افزود: جریان ائتلاف اسلامی زنان با فوت خانم بهروزی کنسل شد و پس از آن جلسه واقعی مفیدی نداشتیم.

نماینده مردم تهران در مجلس پنجم همچنین تصریح کرد: برگزاری چنین نشست‌هایی می‌تواند ابتکاری خوب باشد تا طی آن برنامه‌های خوب و عملکردهایی را به مرحله اجرا برساند که در ضمن آن با هم‌سویی، هم‌دلی و همکاری امور را به جایی برسانیم.

فائزه هاشمی بر همین اساس اضافه کرد: ما باید به مسائل زنان رسیدگی کنیم و مسئله اصولگرایی و اصلاح‌طلبی در این میان معنا ندارد؛ چرا که مردان همه متحجر هستند و تا زمانی که زنان کاری نکنند، چیزی به دست نمی‌آید.

«اگر قرار باشد گفتگوی ملی دنبال شود نیازمند پیشرفت‌هایی است، به عنوان مثال تا زمانی که عزیزان ما در جاهایی هستند و قانون رعایت نمی‌شود گفتگوی ملی اتفاق نمی‌افتد»

وی با بیان اینکه مبارزه برای حقوق زنان دائمی است، گفت: برای حل این مشکل باید چند محور اساسی در دستورکار قرار بگیرد و ضمن آن چنین نشست‌هایی دستور مشخصی داشته باشند. اگر دستورکار مشخصی برای چنین جلساتی وجود نداشته باشد، برگزاری چنین جلساتی دیگر فایده‌ای ندارد، اما با توجه به اینکه یکی از خانم‌ها گفت که فارغ از مسائل سیاسی به مشکلات پرداخته شود باید بگویم مگر می‌شود فارغ از مسائل سیاسی باشد؟ مجلس محورش بر پایه سیاسی است. اصولاً برای حل مشکلات مختلف از جمله مسائل زنان مقدماتی لازم است با همدلی و همفکری این مقدمات فراهم شود که نیاز است تلاش‌هایی در این زمینه صورت گیرد و اگر در این میان ملاک اصلی قانون باشد یعنی قانون را شاخص قرار دهیم دیگر کسی خارج از آن نمی‌تواند کاری انجام دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • م الف

      خانم فائزه میشه بگید نشانه تجدد آقایان چی باید باشه راهنمایی کنید ممنون

    • بدون نام

      مایه آبروریزی هاشمی

    • بدون نام

      خانم به ظاهر محترم باباتم مرد بود

      پاسخ ها

      • مردجنوبی

        عزیز من این حرفت کاملا درسته ولی ...

    • بدون نام

      خب این دیگر طبیعت مردان است. خلاف طبیعتشان کاری بکنند، خلاف کرده اند. حالا شما از خانمها بفرمائید که با طبیعتشان فرسنگ ها فاصله گرفته اند. البته برای سرکار عالی احترام بسیاری قائل هستم.

    • مصطفی

      راست میگه

      پاسخ ها

      • مردجنوبی

        نمیدونم چطور روت میشه اسم با اسم پسرونه چنین کامنت بیمحتوایی پست کنی ولی من حس درونیم میگه پشت این کامنت یک فمینیست نشسته که برای اینکه از زنانگیش خجالت میکشه نام پسرانه گذاشته

    • افشین

      متحجر مردها نیستن که غیرت دارند.متحجرو بی غیرت آنهایی هستن که با بهایی ها جام سلامتی میزنند وباباشون هم مجاهد نستوه ویار انقلاب واسلامه.واقعن که .نمیدونه چطور خودش

    • بدون نام

      جالبیش اینه فقط زنا ازین حرفا میزنن
      مثلا اینکه یه مرد بگه همه ی زنا خود خواه و از خود راضیین
      منفعت طلبن و....
      اصلا ازین چیزا از زبون مردا نمیشنویم
      مرد کوه درده
      هعی ...

      پاسخ ها

      • مردجنوبی

        عزیز من اینکه مردا آیکیوشون بسیار از ضعیفه ها بالاتره کاملا ثابت شده و حتی در مسائل تجربی روزمره میشه به این حقیقت پی برد مثلا
        در رانندگی که واقعا ....
        در حرف زدن که همیشه مثل رادیو پشت سرهم حرف میزنن
        در علم که همیشه بزرگترین دانشمندان مرد هستند و حتی یک هم بینشون نیست
        در ادبیات هم 99% مرد هستند
        در فلاسفه هم همینطور
        پس نتیجه میگیریم واقعا هیچ خدمتی به تاریخ بشری نکرده اند ....

    • بدون نام

      تو یکی پیشرو باش بقیه رو ولش از پیشرویی تو یکی همۀ عالم غوغاست !!!!

    • دیدبان

      خدا رحمت کنه بابات .بذار لا اقل چهلمش بشه بعد شروع کن ..

    • بدون نام

      دستت کوتاه شده حرف مفت میزنی؟

    • بی نام

      مردان همه متحجر و زنان جامعه ما هم بی عرضه اند

    • بدون نام

      ):

    • بدون نام

      متحجر که زیاده زن و مرد نداره اما خودت نیستی

    • شهریار

      ترامپ جان مواظب خودت باش خیییییلییییی مهمیییییییی

    • زهرا

      مردان همه متحجر هستند؟ ! عزیزم شماری قابل توجهی از زنها هم متحجر هستند و مدام به خودمون گل میزنند توی مادرشوهرها، جاری ها ، عروسها و حتی قشر تحصیلکرده و نمایندگان مجلس زن بگردید و ببینید چطور بعضی از خانمها کاسه داغتر از آش هستند و سینه چاک مواردی مثل خانه نشینی زن، محدودیت ها، همسر دوم و حتی کتک خوردن زن! دیگه نوبت به مردها نمیرسه.

    • traveler

      من بهترین و عاقل ترین مرد زمین نیستم اما بنده متحجر نیستم خانوم بی ادب،تو این سایت هر وقت صحبت از حقوق زنان بوده من همیشه موافق تغییرات به نفع خانوم ها بودم و هستم اما برخورد تندرویانه چه برای حقوق زنان و چه بر علیه حقوق زنان هر دو ابلهانه هستند چون تندروی اثری جز تخریب نداره و نخواهد داشت.

    • بدون نام

      من مخالف فائزه هستم ولی اکثر آقایان خود را برتر از خانم ها می دانند و خداوند در قرآن می فرماید ما زن و مرد را آفریدیم و برنری به تقواست

    • بدون نام

      ایول فائزه خانوم ...ایول .... از قدیم هم گفتن :اگر میخواهی حرف زده بشه از مردان بخواه اگرمیخواهی کاری انجام بشه از زنان بخواه .

      پاسخ ها

      • المیرا

        با احترام زیادی که برای آقایان بویژه پداران و برادران سرزمینم قائلم اما متاسفانه تغییر رفتارهایی که سر میزنه جای تامل و نگرانی داره

      • بدون نام

        زنایی که اینهمه تغییرات هورمونی دارن و یه ذره ثبات ندارن خوبن مردا بدن؟عزیزم باور کن این خوده شما زنا هستین که به خودتون کار دارین وگرنه ما مردا انقد بدبختی داریم که اصلا تو این وادی نمیفتیم که بخایم ظلم کنیم.

    • بدون نام

      خداییش اینو راست میگه

    • دنیا

      با خانم زهرا کاملا موافقم . یکبار در یک جلسه رسمی دولتی شرکت کردم که یه خانم اومده بود و از اینکه در شهر کوچکی یه دانشکده باز شده بود گله میکرد . به ولله این چیزایی رو که میگم با چشم و گوش خودم دیدم و شنیدم ، علت مخالفتش هم این بود که نظرش این بود که دانشگاه برای مردم اون شهر با وجود دانشجوهای غیر بومی فساد میاره .اینکه کلاسها مختلطه خطرناکه ! من نمیدونم این خانم کجا درس خونده بود ومدرکش چی بود. روی چه حسابی مسئولیت دولتی بهش داده بودن و مشاور امور زنان هم بود. انقد دگم و متحجر به نظرم اومد که وسط جلسه پا شدم اومدم بیرون و به رئیسم هم گفتم دیگه منو تو این جلسات نفرست .که حالم به هم میخوره. انقدر متحجر بود که حتی به خوبی های این قضیه فکر نمیکرد که توی اون شهر کوچک امکاناتی برقرار شده که دختران و پسران اون شهر میتونن درس بخونن با کمترین هزینه . و اینکه تحت نظارت خونواده هاشون باشن و باعث امید و رشد تحصیلی دختران روستایی میشه که در اون اطراف زندگی میکنند.
      حالا شما یه درصد فکر کن که زنهای متحجر وجود نداره . البته من بعید میدونم منظور خانم هاشمی بصورت مطلق باشه . این حرفها برای تخریب ایشون هست .همچنان که بصورت مطلق نمیشه گفت زنان متحجر و بد ذات و حسود نیستن.

    • پارساعبدی

      دقیقا حقیقت را فرمودند ....

    • بدون نام

      اساسا آنچه در جوامع بشری امروز بخصوص کشورهای جهان سوم در روابط بین زن و مرد حاکم است سرشار از اشتباهات و رسومات غلط و ناعادلانه بخصوص به زیان بانوان است و من شخصا درصد خیلی زیادی مردان را مقصر میدانم چون همیشه در طول تاریخ قدرت در دستان آنان بوده و صرفا در جهت ارضا نیازهای مادی خود از آن سوء استفاده نموده و فرهنگ و قوانینی ظالمانه علیه زنان ایجاد نموده اند که نهایتا دود آن به چشم خودشان رفته زیرا هرگز این نکته مورد توجه نبوده که زنان ضعیف و بیسواد و بودن اعتماد به نفس ظاهر گرا که دست پرورده مردان پر ادعا هستند ، نمیتوانند فرزندانی کامل و برومند تحویل جامعه دهند و نهایتا وضعیت چنین است که میبینیم . اگر میخواهیم جامعه ای بالنده و سالم داشته باشیم باید زنان را کرامت دهیم .

    • مینا

      این حرف درست نیست که همه مردان...همه زنان...اصولا باید سعی کنیم موضوع جنسیتی حرف زدن و اظهار نظر را از ادبیاتمان حذف کنیم.من با اینکه سرسختانه مدافع حقوق زنان هستم،می بینم که بیشترین آسیب به زنان را خود زنان می زنند.وقتی به عنوان مادر یک پسر،نمی خواهم،یا نمیتوانم حقوق زنان را،به پسرم، آموزش دهم،انتظار چی داریم؟ابتدا باید روی تفکر خانمها کار کرد.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اشتباه منفی دادم

    • سپیده

      باهاش موافقم تا حدودی
      ولی بعضی از خود خانم ها هم دست کمی از مردهای متحجر ندارند.
      مثل همون خانم مسئولی که گفته بود دخترها باید 13 سالگی ازدواج کنند

    • بدون نام

      فائزه. مایه سربلندي. پدری. ...

    • مردجنوبی

      من همیشه حرفهایی بدون تبعیض جنسی زدم و نه مدافع ها هستم و نه مردان ولی اینکه که وزن مغز ضعیفه ها از مردان 300 گرم کمتره و علم اینرو میگه ونه من و اینرو نمیشه پنهان کرد من همیشه سعی کردم حقیقت رو بگم و درجاهایی که دیدم مردهایی اشتباهاتی دارند همیشه به آنها گوشزد کرده ام که مدافع حقوق ها نباشند و فکر نکنند که پدران ما بی دلیل ضعیفه هارو کتک میزدند و آنهارا ادب می کردند بروید و تحقیق کنید و بدونید که آنها همگی از شما باهوش تر بودند و همگی به این نتیجه رسیده بودند که باید آنگونه باشون رفتار نمود و این تنها راه درست است

    • بدون نام

      فقط یک ادی هستن میخان خانواده اقای هاشمي بد نشان بدن همه هم میدانن چرا زن های ما اگه زن بودن که پشت هم میگرفتن نه زیر پای هم خالی کنن ؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج