۴۷۱۸۲۶
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

الوند: «پدران و فرزندان» می توانست تهران را خلوت کند

سیروس الوند درباره سریال «پدران و فرزندان» که قرار بود آن را بسازد، بیان کرد که به دلیل نبود بودجه به تولید نرسید و هنوز برای ساختش امیدوار است.

خبرگزاری مهر: سیروس الوند درباره سریال «پدران و فرزندان» که قرار بود آن را بسازد، بیان کرد که به دلیل نبود بودجه به تولید نرسید و هنوز برای ساختش امیدوار است.
الوند: «پدران و فرزندان» می توانست تهران را خلوت کند

سیروس الوند در گفتگو با ما با اشاره به سریال «پدران و فرزندان» که قرار بود پیش از این در مرکز گسترش فیلمنامه نویسی رسانه ملی به تولید برسد، گفت: من اطلاعی از نتیجه این مجموعه ندارم. امیر پروین حسینی به عنوان تهیه کننده این کار با من تماس گرفت و خود او هم با تلویزیون در ارتباط بود اما فعلا خبری از کار نیست.

وی درباره این سریال و روندی که برای آن طی شد، اظهار کرد: ما قرارداد بستیم و پیش تولید هم داشتیم و نوعی آمادگی نسبی کسب کرده بودیم اما کار به نتیجه نرسید. حتی فیلمنامه این کار کامل نوشته و یک بازنویسی با نظر من هم روی آن انجام گرفت.

این کارگردان سینما درباره ویژگی سریال «پدران و فرزندان» و اینکه دوست دارد هنوز آن را بسازد یا خیر، عنوان کرد: این فیلمنامه به نظر من یکی از بهترین متن هایی بود که در ۷ یا ۸ سال اخیر درباره زندگی معاصر نوشته شده بود و اگر می توانستم آن را بسازم اطمینان دارم که تهران در شب های پخش سریال خلوت می شد.

کارگردان فیلم های «دست های آلوده» و «تکیه بر باد» اضافه کرد: این فیلمنامه واقعی، قابل باور و نزدیک به زندگی مردم بود و ویژگی های طنازانه ای هم داشت.

الوند در پایان درباره پیگیری ها برای این سریال تصریح کرد: من نمی خواهم وارد پیگیری ها برای این سریال شوم چون از طرفی بسیار تو ذوق من خورد. من حدود چند ماه کارهای دیگر خود را تعطیل کردم تا بتوانم این سریال را بسازم و تهیه کننده هم حسن نیت داشت و می توانستیم یک کار خوب بسازیم، هنوز هم امیدواریم این کار ساخته شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چرا نمیذارید؟ میخواین سریالهای مزخرف ماهواره را ببینند؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج