۴۷۵۳۸۶
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

تولید ژاکت هوشمند با قابلیت تنظیم حرارت بدن

محققان شرکت Omius موفق شدند با الهام گرفتن از مادر طبیعت هوشمندترین ژاکت جهان را بسازند. این ژاکت هوشمند از هوش مصنوعی و فناوری رباتیک بهره می‌برد و قادر است تا درجه حرارت بدن را با تغییرات آب و هوایی تطبیق بدهد.

وب سایت گجت نیوز - م. معصوم‌پور: محققان شرکت Omius موفق شدند با الهام گرفتن از مادر طبیعت هوشمندترین ژاکت جهان را بسازند. این ژاکت هوشمند از هوش مصنوعی و فناوری رباتیک بهره می‌برد و قادر است تا درجه حرارت بدن را با تغییرات آب و هوایی تطبیق بدهد. به گفته‌ی سازندگان، این ژاکت خود را با بدن انسان هماهنگ کرده و مانند پوست دوم عمل می‌کند.
تولید ژاکت هوشمند با قابلیت تنظیم حرارت بدن

شرکت Omius به منظور طراحی هر چه بهتر این ژاکت هوشمند ، گیاهان را مورد بررسی قرار داده و برای تنظیم درجه حرارت، سیستم‌های تهویه‌ای را مانند روزنه‌های گیاهان بر روی ژاکت ایجاد کرده است. این روزنه‌ها، منافذ میکروسکوپی بر روی گیاهان هستند که برای ورود و خروج گازها باز و بسته می‌شوند.

تولید ژاکت هوشمند با قابلیت تنظیم حرارت بدن

مقاومت ژاکت هوشمند Omius در برابر آب و باد

ژاکت شرکت Omius به صورت ضد آب و ضد باد طراحی شده و درزهایی در قسمت قفسه سینه و قسمت پشتی دیده می‌شود که روزنه‌های تهویه هوا بر روی آن قرار گرفته است. همچنین نیازی نیست که این درزها و روزنه‌ها به صورت دستی باز و بسته شوند چرا که سیستم الکترونیکی تعبیه شده در این ژاکت هوشمند در زمان افزایش دمای بدن، این منافذ را به صورت خودکار باز و بسته می‌کند.

تولید ژاکت هوشمند با قابلیت تنظیم حرارت بدن

این سیستم تهویه از یک سنسور درجه حرارت تشکیل شده که دمای بدن و محیط را اندازه‌گیری کرده و یک پردازنده‌ی داخلی نیز برای تحریک نرم‌افزار به منظور باز و بسته کردن روزنه‌ها فعالیت می‌کند. الگوریتم‌های یادگیری ماشینی به کار رفته در این ژاکت، تنظیمات راحتی را به کاربر ارائه داده و به ژاکت اجازه می‌دهد تا خود را به صورت خودکار با این تنظیمات هماهنگ کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج