۴۷۶۷۰۲
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

لنوو چند لپ‌تاپ قدرتمند معرفی کرد

شرکت لنوو در نمایشگاه SOLIDWORKS World ۲۰۱۷ چندین لپ‌تاپ‌ قدرتمند برای اجرای مضامین واقعیت مجازی رونمایی کرد. لپ‌تاپ‌هایی که ThinkPad P۵۱s،‌ ThindPad P۵۱ و ThinkPad P۷۱ نام دارند. تمام این محصولات از صفحه نمایش ۴K بهره می برند و از کارت‌های گرافیکی Quadro شرکت NVIDIA و Intel استفاده می‌کنند.

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: شرکت لنوو در نمایشگاه SOLIDWORKS World ۲۰۱۷ چندین لپ‌تاپ‌ قدرتمند برای اجرای مضامین واقعیت مجازی رونمایی کرد. لپ‌تاپ‌هایی که ThinkPad P۵۱s،‌ ThindPad P۵۱ و ThinkPad P۷۱ نام دارند. تمام این محصولات از صفحه نمایش ۴K بهره می برند و از کارت‌های گرافیکی Quadro شرکت NVIDIA و Intel استفاده می‌کنند.

لنوو چند لپ‌تاپ قدرتمند معرفی کرد

این لپ‌تاپ وزن بسیار کمی دارد و حمل و نقل آن آسان است. پورت Thunderbolt برای آن در نظر گرفته شده که می‌توانید به وسیله‌ی آن از حافظه‌هایی با ظرفیت بسیار بالا استفاده کنید. لپ‌تاپ ThinkPad P۵۱s از پردازنده‌ی Core i۷، کارت گرافیکی NVIDIA Quadro M۵۲۰M، یک ترابایت حافظه‌ی SSD، یک ترابایت هارد، باتری ۳۲ وات ساعتی، سه عدد پورت USB ۳.۰، یک عدد USB Type-C، یک پورت HDMI ۱.۴ و پورت شبکه بهره می‌برد.

لنوو چند لپ‌تاپ قدرتمند معرفی کرد

ThinkPad P۵۱

مدل بعدی که ThinkPad P۵۱ نام دارد، کمی از مدل قبلی بزرگ‌تر است و قدرت بیشتری هم دارد. گفته شده که قدرت گرافیکی آن ۲٫۵ برابر بیشتر از مدل قبلی است. این لپ‌تاپ حافظه‌ی SSD بیشتری دارد و میزان رم آن هم افزایش یافته است. در واقع مدل P۵۱ در اندازه یک کامپیوتر رومیزی قدرت دارد و به همان اندازه هم سنگین است و گزینه‌ی مناسبی برای جا به جا کردن به حساب نمی‌آید.

لپ‌تاپ ThinkPad P۵۱ با پردازنده‌ی Xeon E۳-v۶ یا Core i۷ نسل هفتم با ۶۴ گیگابایت رم راهی بازار می‌شود. از کارت گرافیکی NVIDIA Quadro M۲۲۰۰M روی آن استفاده شده و ۲ ترابابایت حافظه‌ی SSD و یک ترابایت هارد روی این لپ‌تاپ دیده می‌شود. لپ‌تاپ ThinkPad P۵۱ شرکت لنوو چهار عدد پورت USB ۳.۰، یک عدد پورت Thunderbolt ۳، یک پورت HDMI و یک پورت شبکه دارد.

لنوو چند لپ‌تاپ قدرتمند معرفی کرد

ThinkPad P۷۱: VR Ready

اما مدل آخر که ThinkPad P۷۱ نام دارد برای اجرای مضامین واقعیت مجازی گزینه‌ی بسیار مناسبی خواهد بود. این لپ‌تاپ بزرگ‌ترین و قدرتمندترین لپ‌تاپ در بین محصولات جدید لنوو است. یک لپ‌تاپ ۱۷ اینچی که وزن آن بسیار زیاد است.
از دیگر تغییرات این لپ‌تاپ می‌توانیم به استفاده از کارت گرافیکی Quadro P۵۰۰۰M اشاره کنیم که برای اجرای بازی‌ها و مضامین واقعیت مجازی هم مناسب است. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به استفاده از پردازنده‌ی Xeon E۳-v۶ یا Core i۷ با ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی اشاره کرد. از کارت گرافیکی NVIDIA Quadro P۵۰۰۰M برای آن استفاده شده است.
یک عدد حافظه‌ی SSD با ظرفیت ۱ ترابایت و یک عدد هارد ۱ ترابایتی هم برای این لپ‌تاپ در نظر گرفته شده است. باتری ThinkPad P۷۱ هم ۹۶ وات ساعت است و چهار پورت USB ۳.۰، یک پورت Thubderbolt ۳، پورت HDMI ۱.۴ و پورت شبکه روی آن دیده می‌شود.

لنوو چند لپ‌تاپ قدرتمند معرفی کرد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • وحید

      قیمت؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج