۴۷۸۴۴۴
۱ نظر
۵۰۱۳
۱ نظر
۵۰۱۳
پ

کلاهبرداری «سفارتخانه ای» یک زن در کرمانشاه

رییس پلیس فتای استان کرمانشاه از دستگیری زنی که با معرفی خود به عنوان کارگزار سفارت یکی از کشورهای اروپایی اقدام به کلاهبرداری از شهروندان کرده بود، خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: رییس پلیس فتای استان کرمانشاه از دستگیری زنی که با معرفی خود به عنوان کارگزار سفارت یکی از کشورهای اروپایی اقدام به کلاهبرداری از شهروندان کرده بود، خبر داد.

سرهنگ علی کریمی‌ در این‌باره گفت:‌ چندی پیش یکی از شهروندان کرمانشاهی با مراجعه به پلیس فتا اعلام کرد که از طریق شبکه اجتماعی با شخصی که ادعا می‌کرده کارگزار سفارت است آشنا شده، اما نهایتا به این شیوه و شگرد مورد کلاهبرداری قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه تیمی از کارآگاهان فتا رسیدگی به پرونده را در دستور کار خود قرار دادند، گفت: طبق اظهارات شاکی زن کلاهبردار ادعا کرده که می‌تواند برای مالباخته ویزا تهیه کند و با این شگرد مبلغ ۸۵‌ میلیون ریال از وی کلاهبرداری کرده بود.
کلاهبرداری «سفارتخانه ای» یک زن در کرمانشاه

کریمی با بیان اینکه مالباخته مدتی بعد متوجه دروغ بودن ادعای این زن شده بود، گفت:‌ کارشناسان پلیس فتا با انجام اقدامات فنی و با توجه به توان علمی ‌و با استفاده از امکانات فنی و پلیسی سرانجام موفق به شناسایی متهم شده و با هماهنگی مقام قضائی وی را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به مقر پلیس فتا منتقل کردند.

وی با بیان اینکه متهم ‌در مواجهه با مستندات موجود لب به اعتراف گشود، اضافه‌ کرد: این فرد پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس فتا نیز با اشاره به این خبر به شهروندان هشدار داد:‌ نباید بدون هیچ تحقیقی به دیگران اعتماد کنیم، فضای سایبر محلی است که هر کسی به راحتی می‌تواند خود را در آن شخصی دیگر جلوه دهد لذا قبل از اعتماد باید به صورت حضوری به سازمان، شرکت، سفارت و یا ... مراجعه و از صحت گفته‌های مخاطب خود مطمئن شویم .
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • روح ک ش

      ....ی استعلام از مخابراب تمام مشخصات مالک خط رو میده.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج