۴۷۹۱۴۲
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

امیرآبادی: پرسپولیس ‌انگیزه لازم را نداشت

پیشکسوت باشگاه استقلال معتقد است کاپیتان پرسپولیس رحمتی را عصبی کرده و باعث شد دروازه‌بان استقلال چنین واکنشی داشته باشد.

خبرگزاری ایسنا: پیشکسوت باشگاه استقلال معتقد است کاپیتان پرسپولیس رحمتی را عصبی کرده و باعث شد دروازه‌بان استقلال چنین واکنشی داشته باشد.

داربی تهران که روز گذشته (یکشنبه) بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس انجام شد، با نتیجه سه بر دو به سود استقلال به پایان رسید.

مهدی امیر آبادی درباره داربی ۸۴ بیان کرد: بازی خوب و با کیفیتی بود. منصوریان توانست بعد از گل خورده، تیمش را جمع کند و به بازی برگرداند. آنها توانستند از اشتباهات پرسپولیس استفاده کنند و به گل‌های دوم و سوم برسند. منصوریان با اعتماد به جوانانی مانند فرشید اسماعیلی و بهنام برزای توانست نتیجه را تغییر بدهد. همچنین کاوه رضایی تاثیر خود را به خوبی در بازی استقلال نشان داد.

وی ادامه داد: منصوریان در دیدارهای گذشته اشتباهاتی را در نیمه دوم بازی‌ها داشت اما با تجربه‌ای که کسب کرد، در نیمه دوم به خوبی بازیکنانش را مدیریت کرد و توانست بازی را با برتری به پایان برساند. استقلال چهار دیدار است که در لیگ با سه گل به برتری می‌رسد که این نشان دهنده قدرت هجومی آبی‌پوشان پایتخت است.

پیشکسوت باشگاه استقلال درباره این دیدار اضافه کرد: استقلال توانست به خوبی از نبود کمال کامیابی‌نیا استفاده کند. آنها دو گل از سه گل خود را از منطقه‌ای زدند که جای کمال کامیابی‌نیا در آن خالی بود. پرسپولیس هافبک جنگنده‌ای در آن پست نداشت که جایگزین این بازیکن کند و ضربه‌اش را در این دیدار نیز خورد.

وی افزود: تاریخ دربی نشان داده هر تیمی که رتبه پایین‌تری داشته است، قوی‌تر بازی می‌کند. پرسپولیس به دلیل اختلاف زیاد با استقلال و تراکتورسازی در صدر جدول قرار دارد. به همین دلیل انگیزه لازم برای پیروزی در این دیدار را نداشت و برنامه‌ای برای جبران نتیجه بعد از عقب افتادن از استقلال در این تیم دیده نشد. استقلال از جوانان باانگیزه‌اش نهایت استفاده را برد و توانست پیروز این دیدار شود.

امیرآبادی با اشاره به درگیری کاپیتان‌های دو تیم (جلال حسینی و مهدی رحمتی) در انتهای بازی نیز گفت: از گذشته سیدجلال حسینی و مهدی رحمتی باهم رفیق بودند. نمی‌دانم چه شد که کار به اینجا کشیده شد اما احساس می‌کنم سیدجلال حسینی شیطنتی را انجام داده که باعث شد مهدی رحمتی آنگونه عصبی شود. رحمتی و حسینی بازیکنان با تجربه‌ای هستند و جوانان و نوجوانان آنها را الگو قرار می‌دهند. پس باید در رفتارشان دقت کنند.

مدافع پیشین استقلال در پایان درباره شکسته شدن سر محمد انصاری نیز گفت: این حرکات از سوی هواداران بسیار ناشایست است. به هر حال هر دیداری هم برنده دارد و هم بازنده. کسی فکر نمی‌کرد پرسپولیس این دیدار را به استقلال واگذار کند. به همین دلیل برای هواداران آنها سنگین بود که تیم قدرتمندشان مقابل استقلال شکست بخورد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حمید

      در عوض غرور کافی رو داشت که اون واسه ما مهم بود....زنده باد استقلال

    • بدون نام

      چرا چرت میگی؟ اونا فکر کردن شیشتا میزنن!

    • بدون نام

      پسر خوب انگیزه داشت توان نداشت؛ خیلی گندشون نکن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج