۴۷۹۴۹۶
۵۰۱۵
۵۰۱۵
پ

پیش بینی وضعیت هوا به سبک فیسبوک

این طور که به نظر می رسد هدف فیس بوک این است که هر آن چه را که شما نیاز داری در اختیارتان بگذارد، از بازی و فیلتر های ویرایش تصاویر و ویدئو و پرتال های مخصوص خرید گرفته تا افزونه ای برای چت کردن و حالا هم گزارش وضعیت هوا، آن هم پیش بینی برای هفت روز آینده که به نظر می رسد بسیار کارآمد باشد.

مجله سخت افزار: اپ موبایلی فیسبوک از این به بعد یک افزونه برای پیش بینی وضعیت هوا به همراه خواهد داشت این طور که به نظر می رسد هدف فیس بوک این است که هر آن چه را که شما نیاز داری در اختیارتان بگذارد، از بازی و فیلتر های ویرایش تصاویر و ویدئو و پرتال های مخصوص خرید گرفته تا افزونه ای برای چت کردن و حالا هم گزارش وضعیت هوا، آن هم پیش بینی برای هفت روز آینده که به نظر می رسد بسیار کارآمد باشد. این افزونه وضعیت هوا از این به بعد به اپ موبایلی فیس بوک اضافه خواهد شد و طبق شنیده ها تا ۹۵ درصد مردم دنیا به آن دسترسی خواهند داشت.
پیش بینی وضعیت هوا به سبک فیسبوک

برای استفاده از آن بر روی منوی فشرده موجود در اپ کلیک کنید، بر روی See More و با See All بزنید. گزینه پیش بینی وضع هوا، جایی زیر Friends event یا Group Nearby یا جایی مشابه این ها خواهد بود. جایی که می توانید چند مورد از امکانات آزمایشی که فیسبوک به کاربرانش ارائه کرده را مشاهده کنید. مثل همین پیش بینی وضع هوا یا یابنده شبکه های وای فا ی عمومی. به محض باز کردن آن با یک پیش بینی ساده ۵ روزه که وضعیت کلی هوا را به همراه درجه هوای تفکیک شده برای روز جاری را که از سامانه weather.com استفاده می کند، مواجه می شوید.
پیش بینی ارائه شده، مربوط به مکان فعلی شما خواهد بود اما شما میتوانید هر جایی را که خواستید از منوی Setting انتخاب کنید. درست است که برنامه های مخصوص هواشناسی خدمات بیشتر، بهتر و گسترده تری را ارائه می کنند اما این قابلیت جدید اپ فیس بوک آلترناتیوی برای کسانی است که ترجیح می دهند اطلاعات را خلاصه دریافت کنند و یا جای کافی برای نصب برنامه های اضافی ندارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج