۴۸۰۲۷۳
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

احتمال دستگیری تعدادی از مقامات سامسونگ

اگر بخواهیم فهرستی تشکیل شده از کشورهایی با آمار بالای فساد مالی مسئولان رده بالای آنها تنظیم کنیم، احتمالا کره جنوبی در مقام های آخر لیست قرار خواهد گرفت. اما مدتی است این کشور که در تمام دنیا با محصولات الکترونیک و اینترنت فوق العاده پر سرعت شناخته می شود نیز درگیر مشکلات ناشی از فساد مالی برخی مقامات خود شده است.

مجله سخت افزار: اگر بخواهیم فهرستی تشکیل شده از کشورهایی با آمار بالای فساد مالی مسئولان رده بالای آنها تنظیم کنیم، احتمالا کره جنوبی در مقام های آخر لیست قرار خواهد گرفت. اما مدتی است این کشور که در تمام دنیا با محصولات الکترونیک و اینترنت فوق العاده پر سرعت شناخته می شود نیز درگیر مشکلات ناشی از فساد مالی برخی مقامات خود شده است.
احتمال دستگیری تعدادی از مقامات سامسونگ

بر اساس اطلاعات منتشر شده، یکی از نزدیکان رییس جمهور کره جنوبی متهم شده با سو استفاده از موقعیت خود و همچنین بهره گرفتن از نام رییس جمهور، از نهادها و شرکت های مختلف برای اجرای سریعتر کارهایشان رشوه دریافت کرده است. همین اتفاق باعث شده پای شخص رییس جمهور نیز به ماجرا باز شده و عده زیادی خواهان استعفای وی شوند. چندی پیش گزارشی منتشر شد مبنی بر اینکه مدیرعامل سامسونگ نیز در ادامه تحقیقات پلیس در همین زمینه دستگیر شده است و حالا خبر می رسد تعداد بیشتری از مقامات رده بالای سامسونگ درگیر این پرونده مالی خواهند شد.

به گزارش رسانه های کره ای، قاضی ارشد دیوان عالی قضایی کره جنوبی در حال بررسی مدارک به دست آمده توسط تحقیقات پلیس برای دستگیری تعداد زیادی از مسئولین شرکت سامسونگ است. بر اساس این گزارشات دیوان عالی همچنان در حال جمع آوری اطلاعات بیشتر از پرونده است اما احتمالا برای تکمیل یافته های خود اعضای بیشتری از هیات مدیره سامسونگ را برای ادای توضیحات فرا خواهد خواند.
در حال حاضر مدیرعامل سامسونگ که پس از دستگیری اولیه آزاد شده است به پرداخت بیش از ۳۷ میلیون دلار (در حدود ۱۴۵ میلیارد تومان) رشوه به متهم ردیف اول رسوایی مالی کره جنوبی متهم شده است تا به این ترتیب فرآیند ادغام سامسونگ و Cheil را تسریع کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اونابایدبیان درمملکت مادرست کارکردن رایادبگیرن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج