جاباما
۴۸۶۵۳
۵ نظر
۵۰۰۳
۵ نظر
۵۰۰۳
پ

متوسل‌ زاده: به استقلال هم گل می‌زنم

بازيکن تيم فوتبال داماش گفت: قصد ندارم براي بازيکنان استقلال کري بخوانم اما وقتش است به آبي‌پوشان گل بزنم.

خبرگزاری فارس: بازيکن تيم فوتبال داماش گفت: قصد ندارم براي بازيکنان استقلال کري بخوانم اما وقتش است به آبي‌پوشان گل بزنم.

امين متوسل‌زاده در مورد پيروزي ۲ بر يک داماش مقابل سپاهان عنوان کرد: بازي فوق‌العاده‌اي بود، قصد داشتيم در آخرين ديداري که در عضدي برگزار مي‌کنيم به هواداران هديه‌اي تقديم کنيم و جشن بگيريم تا خيالمان هم براي بقا راحت شود. فوتبال دلچسبي بود و توانستيم به يک برد شيرين دست پيدا کنيم و روز فوق‌العاده‌اي بود.

وي در مورد اينکه با اين برد تا حدودي سپاهان با قهرماني خداحافظي کرد و داماش بقايش را قطعي کرد، يادآور شد: نمي‌توان گفت سپاهان قهرماني را از دست داده زيرا فولاد تيم استخوان‌‌داري است و در اهواز يقه استقلال را خواهد گرفت و ما هم در آزادي مطمئن باشيد همانطور بازي مي‌کنيم که مقابل سپاهان بازي کرديم.

بازيکن داماش در مورد گل زيبايش به سپاهان و اينکه آيا در ديدار مقابل استقلال هم گل خواهد زد، تصريح کرد: دوست ندارم کري بخوانم اما وقتش است که به استقلال هم گل بزنم خيلي وقت است که به اين تيم گل نزدم. حتماً بهترين بازي خود را ارائه مي‌دهيم.

متوسل‌زاده در مورد صحنه‌اي که حاج‌صفي با دست توپ را زد تا توپ به او نرسد اظهار داشت: حاج‌صفي يارگير من بود و صد در صد آن صحنه پنالتي بود. من مراقب بودم تا او را شارژ نکنم تا خطاي بي‌موردي اتفاق نيفتد مواظب بودم اما نمي‌دانم حالا در آن هيجان شارژ کردم يا خير؟

وي در مورد اينکه برخي معتقدند ضربه دست حاج‌صفي عجيب بوده افزود: ‌حاج صفي قصد داشت به هر طريقي شده توپ به من نرسد به هر حال او بازيکن تيم ملي است و در اين مدت فشارهاي زيادي را تحمل مي‌کند. بازي‌هاي پرفشاري برگزار مي‌شود و طبيعي است که اين بازيکنان برخي مواقع اشتباهاتي انجام دهند که از آنها بعيد باشد.

بازيکن داماش در مورد شرايط اين تيم در فصل جاري تصريح کرد: براي ما در اين فصل مشکلاتي پيش آمد و انرژي تيم را گرفت، ما نسل خوبي داشتيم و توانسته بوديم به فينال جام حذفي راه يابيم اما متأسفانه حاشيه‌هايي به وجود آمد که منجر به عدم نتيجه‌گيري ما شد. خوشحالم که از لحاظ مالي اگر بد بوديم اما فوتبال ما کمتر آسيب ديد و انتظار هواداران را برآورده کرديم.

متوسل‌زاده درباره فصل آينده‌اش يادآور شد: هنوز به پايان فصل ۲۰ روز مانده قراردادم با داماش يک ساله بود و اولويتم اين تيم است زيرا مديون رشت هستم، فوتبال خود را با پگاه آغاز کردم البته هنوز مسئولان صحبتي نکردند و من هم تصميمي نگرفته‌ام.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      برو کشکت رو بساو بچه...

    • اشکان

      گل بزنی مهم نیست
      اصلش اینه چندتا میخورید

    • بدون نام

      آدم که جنبه نداشته باشه همینه دیگه تا دیروز التماس میکرد نره دسته یک حالا کوری برای قهرمان آسیا میخونه آقا پسر خوب مجموع سن خودت ومربیت وسابقه باشگاهت ضربدر دو بتوان چهار به اضافه سنت میشه نصف سابقه باشگاه استقلال آخه مال این حرفائی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        قهرمان آسیا استق لاله؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      • سروانتس

        شلوغ میکنید ها!!!
        پ ن پ قهرمان آسیا پرس پولی هست؟
        بابا برو به ما نمیخوری ...عمویی تو آسیا که کلا راهتون نمیدن برین پول بدین شاید بتونید با پول سهمیه بگیرید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج