۴۸۷۲۵
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

گذشته اصغر فرهادی نمایش داده می شود؟

درحالی که علی سرتیپی روز جمعه از توافق نهایی بر سر اکران فیلم «گذشته» خبر داد «جلیل عرفان منش» تعاون آثار سینمایی سازمان سینمایی روز گذشته اعلام کرد فیلم «گذشته» هنوز در اختیار شورای پروانه نمایش قرار نگرفته است.

گذشته اصغر فرهادی نمایش داده می شود؟

روزنامه تماشا: درحالی که علی سرتیپی روز جمعه از توافق نهایی بر سر اکران فیلم «گذشته» خبر داد «جلیل عرفان منش» تعاون آثار سینمایی سازمان سینمایی روز گذشته اعلام کرد فیلم «گذشته» هنوز در اختیار شورای پروانه نمایش قرار نگرفته است.

عرفان منش درباره اکران «گذشته» در ایران توضیح داد: «اخیرا پخش کننده فیلم سینمایی «گذشته» ساخته اخیر اصغر فرهادی تقاضای نمایش عمومی فیلم در ایران را داشته است اما بایدبه اطلاع برسانم که این اثر مانند سایر آثار طبق مقررات باید توسط شورای پروانه نمایش بازبینی شود و طبیعی است در صورتی که مطابق با موازین و مقررات سازمان سینمایی باشد این فیلم به نمایش عمومی درخواهد آمد. تقاضای پخش فیلم داده شده اما تا به امروز پخش کننده این فیلم را برای دریافت شورای پروانه نمایش به وزارت ارشاد ارائه نداده است.»

گذشته اصغر فرهادی نمایش داده می شود؟

او همچنین درباره وضعیت «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» گفت: «درباره کلیه آثاری که در جشنواره به نمایش درآمدند بر این نکته تصریح می کنم این آثار تنها مجوز نمایش در جشنواره را داشتند.

این مطلب شامل همه آثار ساخته شده اند اعم از آن فیلم هایی که به جشنواره راه یافته و یا خیر شامل می شود. شورای پروانه نمایش کلیه آثار را پس از پایان سی و یکمین جشنواره بنا به تقاضای سازندگان آن در دستور کار خود قرار داد و خوشبختانه تاکنون آثار متعددی پروانه نمایش داخل و خارج را دریافت کرده اند. طبیعی است به دلیل تراکم آثار و وقت معدودی که این شورا دارد که به طور متوسط دو الی سه اثر را در هفته مشاهده می کند به این اثر و سایر آثار نیز طبق قانون پروانه نمایش تعلق خواهد گرفت.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ميخواي بي خيال شي فرهادي رو
      ميدونم كه دوسش داري

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج