۴۸۸۳۳۹
۲ نظر
۵۰۰۸
۲ نظر
۵۰۰۸
پ

قیمت بلیت سینماها در سال ۹۶ افزایش نمی‌یابد

رئیس شورای صنفی نمایش گفت: امسال شورای صنفی نمایش در تلاش است تا شرایطی را فراهم کند که همه اقشار جامعه بتوانند به سینما بروند و فیلم ببینند.

خبرگزاری صبا: رئیس شورای صنفی نمایش گفت: قیمت بلیت سینماها در سال جدید افزایش نمی‌یابد. همایون اسعدیان افزود: امسال شورای صنفی نمایش در تلاش است تا شرایطی را فراهم کند که همه اقشار جامعه بتوانند به سینما بروند و فیلم ببینند.
قیمت بلیت سینماها در سال 96 افزایش نمی‌یابد

وی گفت: در سال‌های گذشته نیز این مسئله در نظر گرفته می‌شد و قرار دادن بلیت‌های نیم بها در روزهای سه شنبه به علاقه‌مندان سینما عرضه شود.

اسعدیان افزود: امسال نیز قیمت بلیت‌های سینما ها افزایش نخواهد داشت و تنها اگر تهیه کننده‌ای احساس کرد که از فیلمش با بهای ۱۵ یا ۱۲ هزار تومانی بلیت استقبال می‌شود در سینماهای بالای شهر می‌تواند با قیمت شناور فیلم خود را اکران کند یعنی مثلاً می‌تواند فیلمش را با بلیت ۱۵ هزار تومانی اکران کند به صورت هفتگی قیمت بلیت را تغییر دهد.

وی گفت: البته تأکید می‌کنم قیمت بلیت سینماها تغییر نمی‌کند و این موضوع برای یک سری فیلم‌های محدود در سینماهای محدود صادق است که تعداد این فیلم‌ها در سال به تعداد انگشتان دو دست نیز نمی‌رسد.

رئیس شورای صنفی نمایش افزود: در بسیاری از کشورهای دنیا قیمت بلیت سینماها در ساعات مختلف متفاوت است تا اقشار مختلف جامعه بتوانند به سینما بروند مثلاً ساعت ۱۱ صبح قیمت کمی دارد و در شب به اوج خود می‌رسد؛ اما این کار در ایران قابل اجرا نبود و قانون بلیت شناور را برای بعضی از فیلم‌ها و در سینماهای شمال شهر قرار دادیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      بله احتمالا از کره مریخ اومدن 2000 تومن بلیط سینما رو افزایش دادن. مردم رو چی فرض میکنین شماها؟ دروغ به این آشکاری؟نوبره بخدا

    • بدون نام

      سینماهای اراک هم گرون شده، چه جوری حساب کردید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج