۴۸۸۳۵۳
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

هجوم طرفداران محیط زیست به کنفرانس سامسونگ

دیروز فعالان یک گروه حامی محیط زیست در اعتراض به تصمیم سامسونگ برای رهاسازی ۴٫۳ میلیون دستگاه گوشی گلکسی نوت ۷ در محل های دفع زباله، رویداد مطبوعاتی این شرکت را در شهر بارسلونا متوقف کردند.

وب سایت کلیک: دیروز فعالان یک گروه حامی محیط زیست در اعتراض به تصمیم سامسونگ برای رهاسازی ۴٫۳ میلیون دستگاه گوشی گلکسی نوت ۷ در محل های دفع زباله، رویداد مطبوعاتی این شرکت را در شهر بارسلونا متوقف کردند.
هجوم طرفداران محیط زیست به کنفرانس سامسونگ

دیروز فعالان یک گروه حامی محیط زیست به نام Greenpeace مانع برگزاری کامل کنفرانس مطبوعاتی شدند. دلیل اعتراض آن ها تصمیم سامسونگ مبنی بر نابودی میلیون ها دستگاه گوشی گلکسی نوت ۷ بود. سرپرست بخش بازاریابی سامسونگ در اروپا، آقای دیوید لاوس، نیز در این رویداد حضور داشت و نسبت به این اعتراض واکنش نشان داد. یکی از اعضای گروه Greenpeace در حالی که یک بنر در دست خود داشت بر روی پله های استیج سالن برگزاری کنفرانس ایستاده بود و روی بنر عبارت #Galaxy Note ۷ وعبارت "دوباره فکر کن، دوباره استفاده کن، بازیافت کن" نوشته شده بود. آقای دیوید سعی می کرد با گفتن جمله "حق با شماست" معترضان را آرام کند.
هجوم طرفداران محیط زیست به کنفرانس سامسونگ

در بیرون از محل برگزاری کنفرانس نیز دو نفر بنری مشابه این بنر را در دست خود نگه داشته بودند. در سایت گروه Greenpeace در کشور اسپانیا نیز این موضوع مطرح شد که اعضای این گروه قبلا چندین بار از سامسونگ خواسته بودند که تصمیم خود را برای نابودی ۴٫۳ میلیون دستگاه گوشی گلکسی نوت ۷ اعلام کند. همانطور که می دانید سامسونگ با صدور دو فراخوان گسترده تصمیم گرفت گوشی های گلکسی نوت ۷ را جمع آوری کند. از سویی دیگر شایعه ای مطرح شد که بیانگر این بود که سامسونگ قصد دارد با جایگزین کردن باتری های گلکسی نوت ۷ با باتری های کم ظرفیت تر، بار دیگر این گوشی را روانه بازار کند؛ اما سامسونگ قویا این شایعه را تکذیب کرد.
هجوم طرفداران محیط زیست به کنفرانس سامسونگ

اعضای گروه Greenpeace برای نخستین بار در ماه نوامبر درگیر موضوع گلکسی نوت ۷ شدند و از سامسونگ خواستند به جای اینکه میلیون ها دستگاه از این گوشی را در محل های دفع زباله رها سازد، آن ها را بازیافت کنند. اعضای این گروه حامی محیط زیست پس از این اتفاق، متذکر شدند که این گوشی ها حاوی مقدار زیادی از منابع با ارزش مانند طلا، کبالت و تنگستَن هستند و با بازیافت این گوشی ها می توان به جای اینکه این مواد به سادگی دور ریخته شوند، از آن ها استفاده کرد.

البته نباید انتظار داشته باشیم که سامسونگ به این توصیه عمل کند و میلیون ها دستگاه گوشی گلکسی را بازیافت کند؛ زیرا سامسونگ تلاش می کند این فاجعه را فراموش کند و بازیافت میلیون ها دستگاه گوشی گلکسی نوت ۷ باعث می شود خاطره این فاجعه همیشه در تاریخ سامسونگ باقی بماند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج