۴۷۳۸۴۱
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

تاریخ عرضه و قیمت مدل های گلکسی اس ۸

سامسونگ رونمایی و عرضه‌ی گوشی گلکسی اس ۸ (Galaxy S۸) را به تعویق انداخت تا مهندسان این کمپانی کره‌ای زمان بیشتری را برای کار بر روی قسمت‌های مختلف و عیب‌یابی نسل بعدی پرچمداران سری اس سامسونگ در اختیار داشته باشند.

وب سایت گجت نیوز - رضا آقامحمدی: احتمالا می‌دانید که به دلیل مشکلاتی که برای باتری گلکسی نوت ۷ پیش آمد، سامسونگ رونمایی و عرضه‌ی گوشی گلکسی اس ۸ (Galaxy S۸) را به تعویق انداخت تا مهندسان این کمپانی کره‌ای زمان بیشتری را برای کار بر روی قسمت‌های مختلف و عیب‌یابی نسل بعدی پرچمداران سری اس سامسونگ در اختیار داشته باشند.
تاریخ عرضه و قیمت مدل های گلکسی اس 8

تا به حال چندین تاریخ مختلف برای زمان عرضه‌ی گلکسی اس ۸ اعلام شده است که اکثر آنها در اوایل فصل بهار قرار گرفته‌اند. دقایقی پیش نیز یکی از منابع داخلی نزدیک به کمپانی سامسونگ، از تاریخ عرضه و بخشی از مشخصات مدل‌های مختلف گلکسی اس ۸ پرده برداشته است.
همانطور که در توییتر زیر مشاهده می‌کنید، این فرد مدعی شده است که دوربین گلکسی اس ۸ به فناوری Dual ADC مجهز خواهد شد که عمق رنگی بهتری را برای کاربران فراهم می‌کند؛ او باور دارد که از سنسور ۲۰ مگاپیکسلی IMX۲۰۴ که دارای میزان گشودگی دیافراگم ۱/۱.۷ است، در این محصول استفاده نخواهد شد زیرا چنین لنزی در دنیای گوشی های موبایل به کار گرفته نمی‌شود:
تاریخ عرضه و قیمت مدل های گلکسی اس 8

این افشاگر معروف در ادامه مدعی شده است که کاربران کشورهای کره‌ی جنوبی و چین قادر خواهند بود که مدل دارای حافظه‌ی رم ۶ گیگابایتی گلکسی اس ۸ را خریداری نمایند و حداقل در بازار کشورهای آسیایی، خریداران می‌توانند بین دو گزینه‌ی دارای ظرفیت ذخیره‌سازی داخلی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی، فضای مورد نیاز خود را انتخاب کنند. بنابراین قیمت گلکسی اس ۸ با حافظه‌ی رم ۶ گیگابایتی در این کشورها، ۶۰۸۸ یوآن (حدود ۸۸۵ دلار) برای مدل دارای ظرفیت داخلی ۶۴ گیگابایتی و ۶۴۸۸ یوآن (حدود ۹۴۳ دلار) برای مدل دارای فضای ذخیره‌سازی داخلی ۱۲۸ گیگابایتی تعیین خواهد شد؛ این قیمت‌گذاری‌ها را در توییت زیر مشاهده می‌کنید:
تاریخ عرضه و قیمت مدل های گلکسی اس 8

قیمت گلکسی اس ۸ مدل دارای رم ۴ گیگابایتی

این فرد در ادامه فاش کرده است که کشورهای اروپایی و بازارهای غیر آسیایی یک مدل دیگر از گلکسی اس ۸ را نیز در فروشگاه‌ها خواهند دید که دارای حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی و فضای ذخیره‌سازی داخلی ۶۴ گیگابایتی خواهد بود. هرچند که هنوز صحبتی درباره‌ی قیمت این مدل به میان نیامده است، اما برخی از منابع ادعا می‌کنند که قیمتی در حدود ۸۵۰ یورو برای این گوشی تعیین خواهد شد که نسبت به مدل‌های فروخته شده در آسیا، کمی بالا به نظر می‌رسد.

گفتنی است که سامسونگ احتمالا برنامه‌های ویژه‌ای برای کنگره‌ی جهانی موبایل (MWC ۲۰۱۷) که در شهر بارسلون اسپانیا برگزار می‌شود، خواهد داشت و حتی حدس زده می‌شود که یک رونمایی محدود (تنها برای سرمایه‌گذاران کمپانی سامسونگ و شرکای تجاری این برند کره‌ای) برگزار خواهد شد و رونمایی اولیه از پرچمدار بعدی سری اس به این شکل و تا حدود یک ماه دیگر انجام خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج