اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۸۹۶۱۶
۵ نظر
۵۰۰۰
۵ نظر
۵۰۰۰
پ

تبریک ۱۱۰ نماینده مجلس برای اسکار فرهادی

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با امضای بیانیه‌ای موفقیت اخیر سینمای ایران در کسب جایزه اسکار بهترین فیلم سینمایی غیرانگلیسی‌زبان را تبریک گفتند.

خبرگزاری ایلنا: تعداد ۱۱۰ نفر از نمایندگان مجلس با امضای بیانیه‌ای درباره موفقیت اخیر فیلم سینمایی «فروشنده» در کسب عنوان اسکار بهترین فیلم غیرانگلیسی‌زبان، این پیروزی را خط بطلان بر ادعای رییس‌جمهور جدید ایالات متحده در دشمنی علیه ملت ایران دانستند.

در متن این بیانیه‌ای که توسط حجت‌الاسلام احمد مازنی در اختیار ایلنا قرار گرفت، آمده: حضور ارزشمند یک فیلم سینمایی ایرانی در هشتاد و نهمین مراسم آکادمی اسکار حاکی از فرهیختگی، نجابت و ظرفیت سینمای ایران در عصر جمهوری اسلامی است.

ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی موفقیت فیلم سینمایی «فروشنده» را در کسب عنوان بهترین فیلم غیرانگلیسی‌زبان در مراسم اسکار به جناب آقای اصغر فرهادی کارگردان و تمامی عوامل و دست‌اندرکاران این فیلم سینمایی تبریک می‌گوییم و برای اهالی فرهنگ و هنر ایران اسلامی آرزوی موفقیت بیشتر در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی داریم.

اعطای اسکار به یک هنرمند ایرانی در حقیقت خط بطلان بر ادعای نورسیده کاخ سفید در دشمنی با ملت ایران و تعظیم مدنی جهانی در مقابل عظمت فرهنگ ایران به‌حساب می‌آید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      با سرمایه گذاری قطر...پشتیبانی خارجی ها....چی از آب در آمد!!حواستان باشه برامون قهرمان سازی نکنند....چون یک روز از این قهرمانهای کاغذی مخان استفاده کنن

    • بدون نام

      دم این 110 نماینده که از جنس مردمن گرم

    • بینام

      ایول .

    • بدون نام

      خیلی هم عالی.

    • بدون نام

      چرا انوشه انصاری و فیروز نادری؟ انصاری با پولش رفت فضا. هیچ کار دیگه ای نکرده. کرده؟ آیا یک ماجراجوی ثروتمند شایسته نمایندگی مردم ایرانه؟ باز مریم میرزاخانی را میفرستاد یک چیزی. داستان فیروز نادری هم همینه. این بابا یک مدیر در ناسا بود. همین و بس. و هیچ آمریکایی نه ایشون را میشناسه و نه حتی انصاری را. برای هر فیروز نادری در ناسا صد ها مدیر آمریکایی دیگه داریم. اونم در حد ریاست. حقیقتش اینه که ما بعنوان یک ملت حتی یک جایزه نوبل فنی هم تا کنون برنده نشدیم که به اون افتخار کنیم. چینی های امریکا شدند وزیر نیرو. هندی ها شدند بالاترین مقام پزشکی آمریکا. ایرانی ها چه کردند در آمریکا که شایسته افتخار در جامعه آمریکا باشند؟ (مگه هدف فرهادی از انتخاب این دو نفر همین نبود؟) تنها کاری که ما ایرانی ها کردیم این بود که بلدیم در زندگی شخصی مون موفق بشیم و خودمون را آبرومند نشون بدیم. همین. یعنی جا میزنیم. تقیه میکنیم. و سر سازش و بیخیالی را پی می گیریم. گور بابای مملکت و کشور. اگه ایران به گا هم بره مهم نیست. فقط جلوی یک مشت هالیوودی حفظ آبرو مهمه. واقعا که خلایق را هر چه لایق.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج