جاباما
۴۹۰۵۴۴
۵۰۲۰
۵۰۲۰
پ

بهترین دکوراسیون برای سال نو

خانه‌مان رویای رنگین مهربانی خواهد بود... همراه با ما قدم به قدم به استقبال بهار خواهید رفت...

این ماه ویژه نامه اسفند و فروردین مجله منزل ( شماره ۱۰۳) همراه شما خواهد بود تا با مطالبی جذاب و کاربردی در حوزه دکوراسیون، بتواند خانه شما را مهیای بهار کند. با هم رو به‌سوی بهار می‌کنیم، نقشی می‌آفرینیم و رنگی می‌زنیم... گل‌های رنگین را با خود به استقبال بهار می‌بریم! خانه‌مان رویای رنگین مهربانی خواهد بود... همراه با ما قدم به قدم به استقبال بهار خواهید رفت...

سفره هفت سین تان را با این ظرف ها بچینید
بهترین دکوراسیون برای سال نو

روزهای پایانی سال روز های پرمشغله ای برای خانم های ایرانی و به خصوص شاغلین محسوب می شود. گذشته از خانه تکانی، تهیه و تدارک سفره هفت سینی متفاوت از سال پیش دغدغه بسیاری از این عزیزان است. در این مطلب سعی داریم راهی را به شما نشان دهیم که بتوانید در کمترین زمان و از آسانترین راه آنچه را که دوست دارید، تهیه کنید.

شام شب عید را به سبک اینستاگرامرها بچینید!
بهترین دکوراسیون برای سال نو

تمام کردن سالی که نفس‌های آخرش را می‌کشد با غذای سنتی سبزی‌پلو و ماهی رسم همه ماست. وقتی طعم تازه آن را می‌چشید در ذهن سالی پر از هیجان و آرزوهای برآورده شده تصور می‌کنید. ساعت‌های پایانی سال را با چیدمان‌های جدید و با ایده‌هایی از طرفداران اینستاگرام بگذرانید.
گام‌به‌گام خانه‌تکانی

بنا به گفته بسیاری از افراد غول کارهای شب عید «خانه‌تکانی» است. در این مطلب سعی کرده‌ایم تا با ساده‌ترین روش و با استفاده از حداقل وسایل بدون دردسرهای همیشگی به شما کمک کنیم تا منزل‌تان را به‌راحتی تمیز کنید و به استقبال سال جدید بروید.

دکوراسیون به سبک طالع‌بینی!

هر یک از ما در زمینه دکوراسیون، شیوه‌ای خاص و شخصی داریم که حضور در آن حس خوبی به ما می‌دهد. چیدمان یک فضا، به‌خصوص خانه‌مان با توجه به ماه تولد می‌تواند مبحث جالب و مفیدی باشد که توجه به آن خالی از لطف نیست.
زیبایی بهار در دکوراسیونی به سبک رمانتیک
بهترین دکوراسیون برای سال نو

در این خانه پیش از هر چیز پس‌زمینه روشن و سفیدرنگ دکوراسیون منزل توجه را به خودش جلب می‌کند. البته از تنالیته آرام آبی و صورتی‌رنگ و وجود نقوش بهاری در آن نیز نباید غافل شد. صاحبان خانه، بنفشه نعیما و همسرش سامان شاه‌محمد هر دو طراح گرافیک و تصویرساز هستند؛ پس به‌خوبی مشخص است که دانش هنری آنها همراه با علایق‌شان چنین ترکیب رنگی را در طراحی دکوراسیون به نمایش گذاشته است.

دکوراسیون دنج و دل‌نشین یاسمین و نعیم در کرج
بهترین دکوراسیون برای سال نو

خانه من جایی است پر از نور و امید، خانه‌ای سبز و دل‌نشین که هر گوشه آن را با عشق چیده‌ام. هر روز صبح که بیدار می‌شوم، میز صبحانه پر است از محبت، بوی نان تازه و بخار چای گرم دم‌کرده و خوش عطر دوستی که نشانی از بوی زندگی است، آغازی نو برای ادامه راه با انرژی بیشتر. خانه پر از محبت و زیبای نعیم و یاسمین همه این ویژگی‌ها را دارد، این مطلب را از دست ندهید.

مطمئن شوید خانه تان مهیای بهارا ست

دلم می خواهد هر گوشه ای از خانه ام حس و حال بهار و رنگ و بوی خوب سبزی و جریان زندگی و تازگی¬اش را داشته باشد؛ از رنگ¬ها و طرح¬ها گرفته تا استفاده از گل و گیاه. اگر شما نیز مثل ما این حس را دوست دارید و می¬خواهید خانه¬تان را بهاری کنید در این مطلب همراه ما باشید.

منزلی با تلفیق طراحی مدرن و اصالت ایرانی در کرمانشاه
بهترین دکوراسیون برای سال نو

این بار در تور خانه‌گردی با شما از خانه ۱۱۵ متری خانم فتحی و همسرش در خیابان گلستان کرمانشاه می‌گوییم؛ خانه‌ای مملو از آرامش سفید، اصالت فیروزه‌ای و پر از گیاهان طبیعی که هر کسی با ورود به فضای آن در نگاه اول متوجه زیبایی‌اش می‌شود. طراحی دکوراسیون اینجا را خانم خانه خودش انجام داده تا پس از رسیدن به خانه بعد از شلوغی کار روزانه به آرامش برسند. با ما در این مطلب همراه باشید تا شما هم مجذوب آرامش این خانه شوید.

عمارت خورشید، معماری ایرانی در دل البرز!
بهترین دکوراسیون برای سال نو

پروژه عمارت خورشید از استودیو معماری خورشید به سرپرستی احمد صفار، تلاش و جدال برای اجرای یک آپارتمان مسکونی- تجاری در باغ‌شهر و محله آجری چهارصد دستگاه (محله یزدی‌ها) است که امروزه دیگر نیست. با «منزل» همراه باشید تا با هم پای صحبت معمار پروژه به گوشه و کنار آن سری بزنیم و با جزییات طراحی آن بیشتر آشنا شویم.

سبزی بهار در گوشه گوشه دکوراسیون منزل

در فصل "منزل سبز" این بار با شما از آمدن بهار می گوییم. کاشت پیاز سنبل، برای عید نوروز را به شما می آموزیم. ایده های تزئین میز با گل های شاخه بریده را مرور می کنیم و با هم از سبزه عید ۱۲ ر وش آرایش آن صحبت خواهیم کرد.
همه این موضوعات و بیش از این را به شما در ویژه نامه نوروز ماهنامه منزل هدیه خواهیم داد. برای تان سالی پر از خاطرات خوش و ماندگار را آرزو می کنیم.
بهترین دکوراسیون برای سال نو

شما می توانید ویژه نامه نوروز ماهنامه منزل را با جلد بالا از کیوسک های روزنامه فروشی سراسر کشور تهیه نمایید.
همچنین می توانید نسخه الکترونیکی مجله منزل را به صورت آنلاین از طریق اپلیکیشن طاقچه یافیدیبو دریافت نمایید و یا از طریق وب سایت بامیلو نسخه چاپی را خریداری نمائید.


بهترین دکوراسیون برای سال نو
بهترین دکوراسیون برای سال نو
بهترین دکوراسیون برای سال نو

برای همراهی با کمپین بوی عیدی از ترافیک اسفند، رسم و رسوم، خانه تکانی، سفره هفت سین، شکوفه های بهاری درختان، خریدهای عید، سفرهایی که می روید یا هر چیزی که برای شما تداعی کننده روزهای عید است عکس بگیرید و در صفحه اینستاگرام خود با هشتگ #بوی_عیدی منتشر کنید تا از عید ۹۶ برای خودمان خاطره ای ماندگار بسازیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج