۴۹۱۰۳۵
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

انتشار تریلر فیلم War Machine

در این چند سال با ظهور پدیده هایی همچون نتفلیکس و سرویس پخش آنلاین آمازون که به تازگی برنده اسکار نیز شد، تلویزیون وارد عصر طلایی حیات خود شده است.

وب سایت مجله دیجی کالا: در این چند سال با ظهور پدیده هایی همچون نتفلیکس و سرویس پخش آنلاین آمازون که به تازگی برنده اسکار نیز شد، تلویزیون وارد عصر طلایی حیات خود شده است. شرکتی که در بخش تلویزیون خود، در حال همکاری با استودیو های بزرگی همچون دیزنی است به تازگی علاوه بر تلویزیون، قدم در حوزه سینما گذاشته و به دنبال کسب افتخار در این عرصه است.
انتشار تریلر فیلم War Machine

پس از سرمایه گذاری در پروژه های بزرگ مستند سازی همچون یکی از نامزد های اسکار بهترین فیلم مستند با نام ۱۳th، نتفلیکس با پرداخت ۶۰ میلیون دلار ، امتیاز ساخت فیلم بر اساس رمان پرفروش The Operators: The Wild & Terrifying، نوشته ی Michael Hastings را که درباره جنگ آمریکا در افغانستان است را خرید و با کمک شرکت فیلمسازی برد پیت (Plan B Entertainment) این فیلم نظامی را ساخت؛ فیلمی با نام War Machine که قرار است در بهار سال آینده از سوی نتفلیکس پخش شود.

برد پیت در نقش ژنرالی چهار ستاره و کاریزماتیک حاضر می شود که در ناتو دارای جایگاهی مناسب بوده و جزء یکی از اعضا موفق آن به شمار می رفته است که ناگهان به وسیله افشاگری های خبرنگاری جایگاه خود را از دست می دهد.

انتشار تریلر این فیلم همزمان با فرمان افزایش بودجه ارتش آمریکا توسط دونالد ترامپ شد که همین فرصت مناسبی را برای تهیه کنندگان سریال رقم زد تا بتوانند از آن استفاده تبلیغاتی مناسب را انجام دهند. حال باید دید آیا برد پیت که امسال نیز در نقش یک جاسوس جنگ جهانی دوم در فیلم Allied حاضر شد، می تواند با همکاری سازندگان House of Cards موفقیت دیگری برای این شبکه اینترنتی رقم بزند؟

War Machine به کارگردانی David Michôd و حضور بازیگرانی همچون : Tilda Swinton، Sir Ben Kingsley، Anthony Michael Hall، Topher Grace، Will Poulter، Lakeith Stanfield، Emory Cohen، John Magaro، RJ Cyler، Alan Ruck، Scoot McNairy و Meg Tilly در تاریخ ۵ خرداد ۹۶ بر روی شبکه اینترنتی نتفلیکس قرار خواهد گرفت.
در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
انتشار تریلر فیلم War Machine
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج